korkmadan pervaneler gibi uçtuğumuz günleri hatırlıyor musun ? yakamayacaktı hani hiç bir ateş bizi yanmışız oysa haberimiz yok en güzel tarafı yanışımızın biliyor musun neydi? ateşinde yandığımız reel olmayan bir rüyanın içinde birlikte oluşumuz bir kaderimiz vardı kaderimizin üstünde bunu sende biliyorsun değil mi ?
içinde göremiyorum seni rüyalarımın kaynar kalaylar döküyorlar yüreğime ve karınca yuvası kolyeler çıkartıyorlar yüzlerce hediye olarak satacaklar yarın tezgahlarda bir gün görürsün birinin boynunda o yabancı boyunlarda ki karınca yuvası kolyeler benim işte.
bilmedik diyarlar geziyorum yalnız rüyalarımda bir ağacın altında oturmuşum güya yağmur tanelerini izliyorum seni göremiyorum içinde üşümüş rüyaların yoksun hiç bir damlasında sahi neredesin sen ve hangi saatte yağıyorsun rüyalara?
Dena...
yoruldum artık uyanıyorum her gün doğmada bir başıma yanacağım ateşimi arıyorum fırsat tanımadan ecele göreceğim biliyorum seni yeniden dönüşü olmayan o bilmedik diyarda...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dena... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dena... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kalemin susmasın
_______________________________Selamlar