Geceyarısını çoktan geçti saatler İnsan böyle zamanlarda kendini Daha bir yalnız hisseder Hele bir de radyoda duygusal bir şarkı varsa Anlayamazsın bile nasıl akar zaman Ve nasıl da geçer dakikalar saniyeler Böyle zamanlarda insan daha bir kendisi olur Düşünür sessizlikte arar benligini bulur Sonra yalnızlık ona içten içe dem vurur Göz açık kapayıncaya kadar Birde bakmışsınki sabah olur. Bense bu saatlerde yine kagıt kalem elimde Yüregimi döküyorum satırlara şiirlere Şuan daha bir başkayım kafam bomboş Ve duygu yogunlugunu içmişim olmuşum sarhoş Aslında ihtiyacımda vardı yalnız olup Kendimle barışık kendimle başbaşa olmaya Geçmiş yine bak saatler yeni bir güne hazırlanıp Ve yeni bir merhabayla karşılamaya.....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BU SAATLERDE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BU SAATLERDE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
arkadaşlar şuanda bu yorumlar üzerine gerçekten de çok mutlu oldum begenilmesi böyle yorumlara layık görülmesi sevindirici hepinize sonsuz teşekkürler ediyorum sagolun......
Göz açık kapayıncaya kadar Birde bakmışsınki sabah olur. Bense bu saatlerde yine kagıt kalem elimde Yüregimi döküyorum satırlara şiirlere Şuan daha bir başkayım kafam bomboş Ve duygu yogunlugunu içmişim olmuşum sarhoş
çok güzel bir şir.. tebrik ederim.. hazla okudum.. kalemin daim olsun..
Yalnızlık içten içe dem vurur...göz açıp kapayıncaya kadar...birde bakmışsın sabah olur....güzeldi ...yalnızlık hep derdimiz degilmi..kendinize iyi bakın..
Aslında ihtiyacımda vardı yalnız olup Kendimle barışık kendimle başbaşa olmaya Geçmiş yine bak saatler yeni bir güne hazırlanıp Ve yeni bir merhabayla karşılamaya..... kutlarım saygılarımla
Böyle zamanlarda insan daha bir kendisi olur Düşünür sessizlikte arar benligini bulur Sonra yalnızlık ona içten içe dem vurur Göz açık kapayıncaya kadar Birde bakmışsınki sabah olur.