(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YASAK ŞİİR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YASAK ŞİİR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sende şunu bil Seni unuttuğum an öldüğüm andır...:( Fakat olmasın keşke zaman öyle şeylere kadir ki unutulmuyor ama çok sık hatırlanabiliyor.) Genede gel görki hayat devam ettiği sürece ölürüm demekle ölünmüyor. Yüreğinize sağlık. Saygılarımla
öncelikle yorumunuz için çok teşekkür ederim.evet dediğiniz gibi kimse için ölünmüyor ama bazen birileri uğruna çok şeyi göze alabiliyorsunuz..işte bunuda en güzel o sözcük anlatıyorr....ama dediğiniz gibi sen birileri için ölsende, senin için kimse kılını kıpırdatmıyorsa sorun var demektir...Dnun için size katılıyorum kimse için ölünmez(: saygılarımla....
Böyle duygular yasanacak ki siir yazabilesiniz. Baslangic olarak sade bir dille icinizi dökmüssünüz, ileride daha güzel siirler de yazabilirsiniz. Sitede yenisiniz galiba yorum kismina yazdiginiz yazida; tesekkür ederim' den sonra bir virgül koymalisiniz yoksa, falan birine hitap ediyormussunuz gibi algilanir. Siirin etkisiyle kendi yorumunuzdan bile etkillenmissiniz. Sizi anliyorum.
yoryumunuz için teşekürler.evet burda daha yeniyim ama dediğiniz gibi insan kendi yazdıklarınından dahi etkilenebiliyor.çünkü; her zaman söylüyorum her bir satırda ayrı bir duygu yüklü, onun için etkilenmemek elde değil....mazur görün ilginiz için teşekürler..
sağ ol canım arkadaşım... sizin gibi dostlarım oldukça ne önemi var sevgili ha olmuş ha olmamış nasıl olsa çekip gitmeyecek mi...siz varsınız bu herşeye bedell..hepinizi çookk seviyorumm...(:
Seni unuttuğum an öldüğüm andır...:( Fakat olmasın keşke zaman öyle şeylere kadir ki unutulmuyor ama çok sık hatırlanabiliyor.) Genede gel görki hayat devam ettiği sürece ölürüm demekle ölünmüyor. Yüreğinize sağlık. Saygılarımla