(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SONSUZLUK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SONSUZLUK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kesinlikle katılıyorum.Sevgidir o yürekleri coşturan,yaşamı anlamlaştıran tohum bile toprağını sever çiçek verir, anne bebesini sever süt verir,millet vatanını sever kan verir,insan dünyasını sever ömür verir.Herşey. sevmekle başlar .Kutluyorum efendim felsefi yaklaşımlı, duyarlı yüreğinizi ve kaleminizi.Sonsuz saygılarımla.
Kainatı içine alan yüreğinize yüreğimden dost selam sevgi ve saygılarımla. Desenlerinizi nereden bulduysanız şiirinizle bütünleşmiş;yoksa ressam mısınız aynı zamanda !
Şaban Aktaş tarafından 5/24/2008 9:42:09 AM zamanında düzenlenmiştir.
Dünya işleri işte....Gerçek sanıyoruz...Nasıl aldandıysak nasıl inandıysak yaşadığımıza biri gerçeği söylediğinde bir tuhaf oluyoruz...Bir dalma gibi görünen okyanus dizelerinizi kutlarım.Hoşçakalın...
sabahtan okuduğum şiirlerin arasında anlam yüklediğim şiirlerden biri az ve öz ama çok şey anlatan dizelerdir. dünyayı sevmek, sadece adam olmaktan geçmez, adam gibi adam olmaktan geçer, insanı sevmekten doğayı ve hatta varlıkları bir bütün sevmekten geçer, sadece ırkçılık, milliyetçilik akımlarının arkasında sığınmadan kelle avcılığı yapmadan yaşayabilmeyi, sevebilmeyi öğrenmekten geçer, katliam, soykırım ve toprağa göülen faili meçhullerle dolu geçmişi ile övünmemek ve evrensel değerleri evrensel düşünmek ve sevmek gerek, verilen meretyal ve sunni değerlerin ne kadar boş olduğu gidenlerin bıraktıkları miraslarında gizli değildir bellidir. bu nedenle de olsa evrensel olmak, bu çerçevede yapılanıp sevebilmektir bence... yazılacak çok şey var ama budara bu kadarı ile yetinmek gerek diye düşünüyorum
şiir anlamlı, karikatür anlamlı, karikatürün altındaki yazı daha bir anlamlı... "yalnız vatanını seven değil, dünyayı seven övünmelidir".... her türden ırkçı ve şöven zihniyete inat yazılmış,hümanist ve barışçıl bir yaklaşım.... bunu yazdıran yüreği selamlıyorum.. emeğine sağlık sevgiyle.....
emeğinize sağlık.....yaşadıklarımız,yaşatıklarımız kadarızdır ve elbet geride bıraktıklarımız kadarızdır yine...ya sevilmişizdir ya ismimiz bile anılmıyordur... saygımla...
bir gökkuşağıdır ki bu şiirde.. birbirinin sentezidir alsında bütün sevgiler.. almanlarda türklerde ve diğerleride.. sevebilirler.. yürek insan olduktan sonra kutladım
Dost şiirini gerçekten çok sevdim.Kısa ama deminde bir şiirdi.Şiir aslında biraz da bu demek...Gök kuşağına biraz takılmalıyım.Aslında bir anormallik yok.Bence işin özü şu;insan önce bizzat kendisine saygı duyacak.Bu çok tabii bi hal olmalı.Sonra yekın çevresine,eşine,dostuna,mahallesine,köyüne,şehrine...Şehirlerine.Vatan dediğimiz şey bir fatezi değil.Bir mecburiyetin ürünü...Ezelden beri insanlığımız bunu başara bilmiş.Dahasını başara bilme çabalarını tanımış dünyalılar,İmparatorluklar,bu anlamda daha çaplı organizasyonlardır.Ama mecburiyetler onları kutsal kılmaktan men eder.Çağımızda,Farklı denemelrede gördük.Birleşmiş Milletler,Nato'lar Cento'lar,böylesi çabaların ürünü.Vatan'ın bunlardan önemli bir farkı var.Kendimizi gerçekleştirme alanımız olması.Bu kadar gelişebilmiş insanlığımız.Bir eşyamızı fazla giyerizde,kirlense bile ona ısındığımızı farketeriz.Kirli çoraplarımıza bile.Vatanın içine sinen koku budur aslında.Gerçekte enfazla alışverişimizin olduğu alandır.Ama,herkes için illa da böylemi olmalı dersek.Birazdan olmadığını hemen farkeder ve bazılarına vatan hayini deriz,derler...Sadece bir toprak parçasından ibaret olmadığı kesin.Kutlarım.Selam,saygı.
Kısa ve öz şiirniz için sizi kutlarım, ancak önce varandır, kendi vatanını sevmeyen dünyayı sevemez, sevsede hayır gelmez. Elbette yurtta sulh cihanda barış, Barişıda önce içinde yaşayacaksın sevgili dost kalem.