(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
dağılmışım... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
dağılmışım... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir yol ayrımı Bir tarafta geçmiş Bir tarafta sen Birbine karışmış esen rüzgarda Toz duman olmuş Çaresiz kalmış Dağılmışım..
Köprü lerdir iki tarafı birdirine bağlayan... O köprüler ki bazen yürekten göze bazen Yürekten yüze özlemle temelinde saygınlık ve sevgiyle kurulan bağlan/ tılardır. Dağılmak bir sevda tesirli bir mayına basmak gibidir Dağılmak köprüsü suya düşmüş köprü gibidir. Başarılar dilerim aslında dağılmanın öncesi ni düşlerinizi de mısralara dökerek duyguları birazdaha genişletseydiniz daha güzel olurdu diye düşünüyorum. Başarıların yol boyu olsun Sevgilerimle.
Bir yol ayrımı...=ayrılık Bir tarafta geçmiş...=arayışlar Bir tarafta sen...=gerçek ..... ve .... Birbine karışmış esen rüzgarda Toz duman olmuş Çaresiz kalmış Dağılmışım...=hüsran
Bir yol ayrımı Bir tarafta geçmiş Bir tarafta sen Birbine karışmış esen rüzgarda Toz duman olmuş Çaresiz kalmış Dağılmışım..
Sen.. den önce geçmiş birşeye bağlanmalı bence ya devam ya tamam kararı verildikten sonra diğer tarafa bakılmal diyorum ve geçmişin izinin kaldığını seziyorum şiirinizden dilinize yüreğinize sağilık kaleminiz daim olsun
Yalnız fazla karamsarlığa gerek yok.Güzeldi.
Sevgi ve şiirle kalın.