Heykel yaptılar beni. Demir bağlarla bağladılar elimi kolumu Bölük pörçük ettiler yüreğimi. Zavallı biri oldum, unutur oldum yolumu
Heykel yaptılar beni. Acı nedir, acımak nedir bilmez bilemez oldum şimdi Taş oldum, yontuldum heykel oldum Piştim ocakta kalmadı, pişmemiş hiç bir yerim. Kömürden külden beter oldum.
Heykel yaptılar beni. His kalmadı bende, duygusuz biriyim şimdi Umursamam biri kalksa, küfürler savursa anama Güler geçerim, bana sövene. Demem bile yerimden kalkıp kime sövdün sen diye.
Heykel yaptılar beni Bildiler gücümün kuvvetimin olmadığını Yalnızlığa mahkûm ettiler beni. Boynu bükük düşünür oldum, duvarlar yıkıldı durdu üstüme Ne sen sor, ne başkası sor şu garip halimi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sorma halimi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sorma halimi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ATATÜRK'ÜN ÇOCUKLARA HEDİYE ETTİĞİ: 23 NİSAN ULUSAL EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN... NİCE BAYRAMLARA... .............................................. Saygı ve selamlar..
23 NİSAN ULUSAL EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN...
NİCE BAYRAMLARA...
.............................................. Saygı ve selamlar..