Şiirle dokunmak istedimAkşamlardan bir akşam Karanlığı aydınlatma telaşındayım Dışarda bahar havası Aklımda pembe hayaller Bu defa masamda çayım demli Fonda müzik efkarlı Sol yanımda bir şey sızlamakta Muhabbetle kalem dans etmekte Diyorum Rabbim’e şükür Gözümün önündesin Sonra sesleniyorum Nefesim, nefesine mühürlensin 17.04.2018 |
Sayın şair arkadaşım merhaba..
Size çok önemli bir uyarıda bulanacağım. Lütfen bu yazımı çok dikkatlice okuyun.
Şiir Hırsızı İmdat T,rkel'in sizin sayfanıza yazdığı mesajı lütfen çok acilen hemen silin.
Bu İ.dat Türkel denen şiir hırsızı internetten bazı şair arkadaşların 4 ve 5 kıtalı şiirlerini kopyalıyor bir kaç cümlesini değiştirip bir kıta da kendisi ekleyip gelip burada benim şiirim diye yayınlıyor. Ondan sonra şairlere bol bol yalakalık mesajları yazıyor amacı sizleri kendi sayfasına yönlendirip hırsızlığına ortak etmektir. Lütfen çok dikkatli olun.
NOT.. Bu İmdat T,rkel denen utanmaz şiir hırsızının yaptığı neye benziyor biliyor musunuz. Siz namuslu ve onurlu bir insansınız bir kahvede oturuyorsunuz. Oraya sahtekar ve dolandırıcı hırsız bir kişi geliyor. Siz yan masada oturuyorsunuz o hırsız size de çay ısmarlıyor selam merhaba hoş beş derken sizi kendi masasına çekiyor. Oradaki insanlar da sizi o hırsızın arkadaşı sanıyor. Lütfen çok dikkatli olun adınızı lekelemeyin.
DİKKAT. Bu İmdat T,rkel denen utanmaz şiir hırsızı yaklaşık bir ay önce siteden kovuldu yönetimde Kelkitli bir hemşehrisi olduğu için 15 gün sonra tekrar geri döndü.
SON SÖZ.. Bu sitede tam 123 şair bu İ.dat Türkel'i sayfalarına yasakladılar. Siz de onu sayfanıza yasaklayın ve onun sizin sayfanıza yazdığı ve sizin onun sayfasına yazdığınız mesajı lütfen çok acilen hemen SİLİN. Saygılar hürmetler
Googleye gir " İ.dat Türkel" yaz bak karşınıza kaç hırsızlık dosyası çıkıyor.