Güne anlatmak için okudum geceyi, anlatamadım.. Islak kaldırımlarda sarhoş naraları Yanmaktan korkan sokak lambaları Ve yüreğimde derin bir sızı... Korkak, çaresiz ama umut dolu Sevda dolu geceler..
Sessiz, yalnız ve aşık, Bir ben varım sanki bir de karanlık.. Hüzün geceler.. Kaderim kedere aşık.. Tenimdeki açlık değil; ruhumdaki boşluksun sen, Her gece sükût olsan, her gün karanlık..
Fahişe kadar utanmaz, Gökyüzü kadar masum, Hayat kadar biçare sesim.. Geceleri buradayım meçhul, Bilirsin.. Özlediğim her şey kadar benimsin..
Düşman olmuşsa bana her ışık, Sabırdır elimdeki tılsım, Aşkla karışık.. Hasretimsin, Gel artık! Dağılmasın bu karanlık...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GECELER.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GECELER.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
siyahın sesizliğinde bekler oldum gelmeni hasretin dağılmaz bir bulut gökyüzümde zaman sensiz akan bir kum tanesi geceler bir kıvılcım oldu yüreğimde gelmedin
güzel şiirinizi okuyup yazdığım bir dörtlük armağanımdır
tebrikler...fy...
ferdi tarafından 7/7/2008 4:14:15 PM zamanında düzenlenmiştir.
Fahişe kadar utanmaz, Gökyüzü kadar masum, Hayat kadar biçare sesim.. Geceleri buradayım meçhul, Bilirsin.. Özlediğim her şey kadar benimsin..
Düşman olmuşsa bana her ışık, Sabırdır elimdeki tılsım, Aşkla karışık.. Hasretimsin, Gel artık! Dağılmasın bu karanlık... *************************************** Karanlıklar kraliçesi; Hüzünlerle sende tanışmışsan eğer, geceler bin yıl gibi oluyor besbelli. Aydınlıkları beklemekle geçen şu kısacık ömürler, bu cefalara layıkmıydık acaba. Hasretler özlemlere dönüşsede bir gün ağaran saçların ne günahı var Maziye özlem pencerelerinden baktığımızda neler neler götürmüştür bizlerden. O gidenler geri dönülmez bir yolun yolcusu olsalarda gönlümüzdeki kapılardan çıkmayı başaramamılardır. Aslında hep oradaydılar.Biz karanlıklarda saklıyorduk.Kutluyorum şiirini Saygılar sunarım.
kardelen26 tarafından 6/9/2008 9:23:11 PM zamanında düzenlenmiştir.
hasretin dağılmaz bir bulut gökyüzümde
zaman sensiz akan bir kum tanesi
geceler bir kıvılcım oldu yüreğimde gelmedin
güzel şiirinizi okuyup yazdığım bir dörtlük
armağanımdır
tebrikler...fy...
ferdi tarafından 7/7/2008 4:14:15 PM zamanında düzenlenmiştir.