Benim için hep ’ Keşke!’sin Her güzelden bir başkasın Yüzünü yeller okşasın Esen yeli elime say!
Elimde kalem kâğıtsın Dilimden düşmez ağıtsın Kakülün rüzgâr dağıtsın Teline bin kelime say!
Şaban AKTAŞ 06.04.2018 - 00.36
BEYAZ GÜL
Aşkın güneşinde arındır beni Bedenim teninde tuzla kül olsun Koynunda kuş gibi barındır beni Ay yüzün gecede beyazgül olsun
Suskunum küskünüm susadım sana Damla damla yağmuraşk olsun sana NisanTası’ndan bir yudum sun bana Toprağın muradı beyazgül olsun
Ay yüzünde şavktı gün şaha kalktı Aşkı sonsuz kılan sır sende saklı Sana vuslat ta ezelden yasaklı Kefenim karlardan beyazgül olsun
Böyledir feleğin yazdığı ferman Gece gündüzaşkla döner bu devran Kül oldu bedenim kalmadı derman K/alemim k/ağıtta beyazgül olsun
Şaban AKTAŞ 05.04.2018 - 09.28
GERİCİ TAYFASI
Yok o cindir şu peri Hurafeye inanmış Tek/bir kitap (!) Gazete, dergi Roman ansiklopedi Hiçbirini okumadan Diplomasız âlim(!) Kelle kesip Bayrak asan zalim Uygarlıktan, bilimden, Teknolojiden, Nasibini almadan, Bu dünyada Dört karı peşinde, Ahirete varınca Yetmişi iki huri düşünde, İnsanım diye geçinen Onun bunun çocukları Yetmiş İki B/uçuk millet içinde, Sapık beyinli yobaz A/salaklar varken İnsanlığın başına illet, iki büklüm Nasıl ayaklansın Çağdaşlık yolunda Şaha kalksın, İşbirlikçi sömürgen Gericiler yüzünden Geri kalmış bir millet?!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞİRİNCE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞİRİNCE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.