(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEZGİNDİ GECE VE KAN PUSU'DAYDI... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEZGİNDİ GECE VE KAN PUSU'DAYDI... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her günün gecesi binbir türlü olaylara gebedir, kötülüğün, düşmanlığın, infazın kol gezdiği saatler hep geceye hakimdir, tebessüm dolu sabahlara ve huzur dolu gecelere kavuşmamız dileğiyle....... Özlü bir anlatıma sahip akıcı bir şiir okudum, canı gönülden kutluyorum gönül dostumu..... Yüreğinize ve kaleminize sağlık...... Sevgiyle ve şiirlerle kalınız......
öykü tadında anlatımı ve imgenin derinliklerinde gizli anlammıyla şiirn mavi kalemisin sen her seferinde başka bir tonda bu şiir koyu mavi...))
ve şiirin gizi ..:
ve...tetikler isabetsizce ardı ardına flaş gibi patlıyordu kimse yaralanmadı gözyaşları yoktu/gülümsemeler gülüyordu bir kedi arka bacağından ıskalarken kurşunu kuyruğunu titretti sadece...
burda saklı bence
yine güzel ama bu sefer farklı mavim çünkü bu şiirde şiirin temasını kurgusunuörgüsünü çok aşan mükemmel bir ritim var bu ritim öykümsü bir ritim bu haliyle çok daha güzel bu şiir demlenmiş bir mavi şiir derim buna
köşede akordion çalan çocuğun parmakları üşümüyordu korku birikmişti ceplerinde dudakları nedensiz morarmıştı ısızlıkçalıyordu/ duyulmuyordu parlak sivri burunlu ayakkabısıyla...çok farklı bir yaklaşım, farklı bir anlatım. çok güzel ellerinize sağlık...
ve...tetikler isabetsizce ardı ardına flaş gibi patlıyordu kimse yaralanmadı...
???????????? umarım tetikler hep şiirinizdeki gibi isabetsiz olur.. .kimse yaralanmaz...pek böyle olmazsada alanlar kanlansada bizimkisi temenni...yüreğinize ağlık.
necva kıyak tarafından 5/21/2008 8:10:02 AM zamanında düzenlenmiştir.
bir kedi arka bacağından ıskalarken kurşunu kuyruğunu titretti sadece... ====================================== Bu tür baskınlar vardı ...Hep olacak... Tebrikler .. çok güzeldi.
Bir şiirin estetik ölçüleri her ne kadar akademik kariyere sahip kişilerce belirlenmiş olsa da bu konu göreceli oluşunu otomatikman korur. Bu belirlenen kaideler bir öğrencinin sınıfını geçmek için o dönem ezberlediği ve ikinci dönem unuttuğu ezber bilgilerdir.
Bana göre bir şiiri biçimsel açıdan güzel yapan en önemli öge anlaşılabilir ve ses uyumuna uygun kelimelerden oluşan dizelerin ritmik bir şekilde akışkanlığıdır. Ki bunda çok başarılı buluyorum sizi
içsel güzelliği yaratan önemli unsurlardan birisi ise duyguların dizelere yüklenişidir ki; sanırım bu sizde doğuştan mevcut
gece şarıl şarıl çağlayan gibi...akıyordu sabaha..........bezgin olmasa gece siyah olmazdı,siyahını gecenin ne dolunay nede milyonlarca yıldız aytınlatamazken bir çok kötülük gece işlenmez mi? gecenin siyahı her gecen gece biraz daha siyahlaşır ve bezginleşir .......gecenin zemheri karasına düştü şiir....tebrikler...çok güzeldi...
soğuk ve paslı çivilerle
donanımlı,siyah duvarlara
işlemiyordu çekiç...
rüzgâr ıslık çalıyordu
fonda ay’ın gölgesi vardı...
.
şiir resmini çizmiş
gecenin
kutlarım