alnımda bir kırışık daha gencim halbu ki saçlarım da ki aklar ne kadar yabancıyım sırtımda ki kamburla dik duruşu kaybetmiş sanki koca bir ömrü devirişi kucaklar...
necipcik gibi hissedişim hele bazı zamanlar gülüyorum kendime hani çile hani eser sayısız dimağ uyandırmış bir eda kör bıçak diyorum çınarı ne kadarcık keser...
gülüyorum kendime yeniden gülüyorum biraz daha avcuma heyecan alıyorum haksızlık ettim ona kursağında bıraktım yaşanmadan gençliği öldürdüm suya attım...
üstad edasındayım gizlesem de hissimi oysa bir çatı kuru bir incecik şebeğim koca çınarlara has aşıklar köşesinde sessiz sessiz ağlayan bir emzikli bebeyim...
eşrefi mahluk akdi üzerine korksam da hakikat hakikattir en yalancı gerçeğim dairenin içinde bir kıtadan tutsam da o rikkat asıl olan ben varlıksız peçeyim...
denizler boğsa gelip yüzümün alenisi alıp batırsa dibe tarihin ilk gemisi yedi kat yetişse de saklasam utancımı alsa asılsız bir cenk siyah kuru hıncımı bir milad olsa hiçim hiçliklerden de öte sonsuz bir uyku alsa dile gelmez sancımı...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
mülteci istekler... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
mülteci istekler... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiir anlatımı akışı ve insanın yüreğine kıpır kıpır bir şeyler anlatıyor kutlarım şiir hayatınız da ve yaşamınız da daima başarılı günler sizinle olsun