(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SENDE PAYLAŞACAKSIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SENDE PAYLAŞACAKSIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgiden ve güzel duygulardan yana kaleminiz ve o güzel duyarlı yüreğiniz hiç incinmesin böyle güzel eserleri bizlere sunduğun için doyulmaz bir paylaşım yürekten alkışlıyorum ..sen sevgili kardeşimi kutlarım başarılarınızın devamını dilerim
Teşekkürler efendim. Gönül ister ki güzel iyi şeyler yazalım. Ama zamanın getirdiği olumsuz havayı bir türlü dağıtamıyoruz. İster istemez bizler de olumsuz etkileniyoruz. Ve iyi güzel şeyler yazamıyoruz.
Bak (Gök Kubbe) kıpkızıl, yürekleri dağlıyor Bu işte bir hikmet var, yağmur gözlüm ağlıyor Haberleri geldikçe, yükselen feryatlar var Tüm evler (AY-YILDIZLI), gazi şehidimiz var.
İslam doğdu doğalı, böyle acı görmedi Şeytan iblis olalı, böyle çorap örmedi Devler tepişiyor bak, bak kardeşim iyi bak (KINALI KUZUM) şehit, her eve (AY-YILDIZ) tak.
(AFRİN YOLU) dumanlı, dağ dere tepe sisli Her (ŞEHİT-GAZİ) için, öç alınıyor misli Allah aşkına bir bak, Allah aşkı için bak En büyük bayrağı tak, güneş kadar bayrak tak.
Dünya hepten duyarsız, kafire bak kafire Hin vurdukça vurmakta, acımıyor safire Duamız sel olmuş bak, akıyor yüreklerden "Allah’ım Kurtar Bizi, Katil Şer Süreklerden..!"
Orta doğunun yeraltı ve yer üstü kaynakları olmasa kimse bizimle uğraşmazdı belki. Yaşadığımız coğrafya bizim kaderimizi belirliyor. Coğrafyamız bize Sakaryayı, Çanakkaleyi, vs ......... yaşattı . Daha Niceleri yaşayacağız. Teşekkürler efendim. Vesselam.