Ne çabuk geçti gitti şu benim yıllarım Yalan oldu gitti, geçmişte yaşadıklarım. Çocukluğum! Ve! Gençliğim neler yaşamışsam, geçmişimde Yalan oldu, hepsi yalan.
Amma, özlemim hiç bitmedi. Yaşlandıkça daha’ da çoğaldı durdu, özlemim. Sanki azdı. Deniz oldu, derya oldu kabardı. Geçmişe ağlar oldum, şimdi anıları anarken.
Şimdi hüzün var içimde. Yaşlandım. Yalan oldu, benim güzel çirkin yıllarım. Yalpalar oldum, yollarda şimdi rüzgârlar eserken ben. Ve bir’ de! Gözlerimin önünden gitmez oldu bin bir çeşit pişmanlıklarım benim Ve! Yapamadıklarım.
Ah be, yalandünya! Böyle’ mi olacaktım ben, ömrümün sonunda. Kanadı kırık kuşlar gibiyim şimdi. İçimde var olan yüreğimi kanatan bin bir pişmanlıkla’ mı yaşayacaktım. Çakılıp kaldığım, zamanın sonunda. Yerlere köpükler yapıştıran, sürüngenler gibiyim şimdi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yalan dünya şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yalan dünya şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgiden ve güzel duygulardan yana kaleminiz ve o güzel duyarlı yüreğiniz hiç incinmesin böyle güzel eserleri bizlere sunduğun için doyulmaz bir paylaşım yürekten alkışlıyorum ..sen sevgili kardeşimi kutlarım başarılarınızın devamını dilerim
Güzel şiiri kutlarım...
............................................. selam ve saygılar.