bataklık kurumuştu eski evimizin yıllık yıkıntılarına nazır bahçesinde çile boyu yollarıyla eşlik eden çıkmazı arka arka yürüyen bir ceketle buluştururdu kolları katlanmış krallığı...
bilmem anlatabildim mi o sevincini taş altlarında yaşayan akreplerin gölgelere pusmuş soğuk sırt renklerine...
putlaşmış dizlerinde çöküş izleri zarif bir oğul kadar soyutlansa da ensesinde ki teri yazıyordu gereksiz tüm şeyleri soluk soluğa bir ölümü izliyordu gözleri yarı kesmiş azığının üstüne çöreklenen bir karınca öyle donuktu ki çaresiz bekleyişi tahtını kaybetmişliği onu endişelendirmiyor aksine aklına dahi gelmiyordu öyle donuktu ki iki kişiydi artık ötekini arıyordu ellerinin altında keşke görebilseydi eskisi gibi...
kan ter içinde uyudu bir terslik var hissedişlerini kaybediyor varlığını katlediyor yavaş yavaş hızlanıyordu öteki nutku tutuldu hala elleriyle yokluyor son çırpınışlarında tüm gücü öteki...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
kiralık tapınak... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
kiralık tapınak... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.