Gönül haneme düştü uzak diyardaki dost Acep hasret yükünü çeker mi benim gibi ? Derin derin düşünüp eski günlerimizi Nefesine ferahlık eker mi benim gibi ?
N’ola yanımda olsa sahilde otururken Uzun uzun konuşup fikrimizi beslesek N’ola bir yudum çaya bisküvi batırırken Gelecekten bahsedip hayalleri süslesek
Şimdi uzakta doğan güneşin dokunduğu Bir çift gözün ufkunda hatırlanır mı yüzüm? Şimdi dostluk adına masallar okunduğu Bir dünya semasında saklı gecem gündüzüm...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Can dostum fahrunnisa'ya şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Can dostum fahrunnisa'ya şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Allah’ım büyük Allah, bu son isteğim olsun Aşkın en güzelinden, yüreğim aşkla dolsun Beşerden uzak olsun, mutlak aşk olsun bu kez Tüm varlıklar kıskansın, kem gözün feri solsun.
Iraktan daha ırak, yakından en yakını Manen zirvenin başı, akınların akını Kişiselliğin dibi, evrenselden evrensel Bir madalyon seç te ver, öyle tak aşk takını.
Akraba akrepten şer, bak sallanıyor her yer Bu bir zelzele değil, gövde üstündeki ser Usla çalışmaz olmuş, gel bin kalkıyor dolmuş Adres sorma yol uzun, aşk bile elveda der.
Bak ben benlikten koptum, senin adına ey yâr Hep kaybetmek istedim, ben dünyayı ettim dar Bilerek isteyerek, kör yalnızlığı seçtim İlk aşkım mutlu olsun, aşkta budur namus ar.
Duygular hisler ve anlatımlar su gibi.
aktığı bir zaman.işte o zamanın meyvesi olan.
eseri Kutluyorum