(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İÇİMDE KUŞ SESLERİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İÇİMDE KUŞ SESLERİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir kuş misali can ol, hem ak hem kara kulla Göz boyamak bir moda, haydi alla da pulla Üç maymun gösterimde, ezeli ve ebedi Abonesi hiç bitmez, sen yeter ki ört çulla.
Pazarda panayırda, mallar demez bayatım Pazarlık başlar biter, al ver budur fiyatım İki zıt zihniyet var, ya rahman ya şeytani Hayat dediğimiz şey, aşkta olmuş hayatım.
Pazarcı pazar azar, bağır değmesin nazar Domates biber soğan, satılır azar azar Pazar maça gideriz, çalım üstüne çalım Kandırırsak kadıyı, penaltıdan gol yazar.
Yersen yedirirler gol, ayak oyunları çok Salla bir sağ bir sola, vur topu kaleye sok El kol yapma açıktan, el elliğini bilsin Bağır çağır özgürce, özgürsün tek yasak yok.
Bizi yaratan Allah, nimetler vermiş bize Şükretmek düşer kula, bu sözüm resmen size Hayat dev bir ağaçtır, daldaki kuş misali Allah vermiş bize dal, dal yeter size bize.
Hem kuş var hem aslan var, kaçan gol karı boşar Maç deyip geçme sakın, seven daha çok koşar Biz bazen üzülürüz, seviniriz insanca Paylaşırsak bir dalı, dev ağaç bile coşar.