Ne de çok bağlanmıştım sana ey dünya! Kopuverdi yüreğimden pamuk ipliği bağ. Günahlarım çöktü de üstüme dağ dağ. Söndü ışıklar birden, bitti gördüğüm rüya! Ankara,15.05.2008
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Ölünün Duyguları şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Ölünün Duyguları şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Uyandım bir çukur haneye şimdi, Ayrılır olduğumdan güne elveda! Kördüğüm her soru üstüme dağ dağ, Çekemem bile artık dostlara veda...veda bile edemeden öylece sapsarı gözbebeklerimizle elveda... Öylesine bir ilham getirdiniz ve haddime olmasada şiirinize devam ettim sayıyla...
böyle olacak değil mi... sonumuz ne kadar da belli... biz nerdeyiz hala,nerelerdeyiz... belki de bunu da yaşayıp görmeliyiz, yaşamadan anlamak zordur ya işte bu yüzden ölmeliyiz...
bu dizeler de benden olsun.inş ölmeden ve çok geç olmadan hayatımızdaki gerçek anlamları buluruz...yüreğinize sağlık efendim,birden hissettim ölümü dizelerinizde...
Ayrılır olduğumdan güne elveda!
Kördüğüm her soru üstüme dağ dağ,
Çekemem bile artık dostlara veda...veda bile edemeden öylece sapsarı gözbebeklerimizle elveda...
Öylesine bir ilham getirdiniz ve haddime olmasada şiirinize devam ettim sayıyla...