Sağlam öğrenmez dini; imân tez unutulur. Bez bağlayıp tekkede güyâ hidâyet bulur. Çamaşırı orada yıkasa bâri derim; Hem sererek kurutmuş hem dilek tutmuş olur.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BU NASIL MÜSLÜMANLIK? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BU NASIL MÜSLÜMANLIK? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
insan için en önemli husus; bilinmesi ve inanılması gereken hususlara iman etmektir. İman edenlerin de en fazla hassasiyet göstermeleri gereken konu inanılacak olan bu bilgilerin dine, Kur’an ve sünnete uygun olmasının sağlanmasıdırPeygamber Efendimiz (S.A.V.) bir hadisinde ‘Ümmetim yetmiş üç fırkaya ayrılacaktır; biri dışında bunlar cehennemliktir’ buyurmaktadır. ‘Kurtulacak olan fırka hangisidir?’ sorusuna da ‘Benim ve ashabımın yolu üzerine olanlar.’ demiştir.(1)
Bu noktada her müslümanın inanç esaslarını temel kaynaklardan öğrenmesi ve dine sonradan sokularak dinin bir esası gibi gösterilen hususlardan bidat ve hurafelerden kaçınması gerekmektedir.
günümüz insanının hurafelere verdiği değeri güzel yansotmışsınız dinimizde olmayan sonrdan dinde varmış gibi lanse edilen bu tür davranışlar toplumu din yönünden cehalete sürüklemektedir ..duyarlılığnızı kutlarım selam ve dualarımla
Bu noktada her müslümanın inanç esaslarını temel kaynaklardan öğrenmesi ve dine sonradan sokularak dinin bir esası gibi gösterilen hususlardan bidat ve hurafelerden kaçınması gerekmektedir.
günümüz insanının hurafelere verdiği değeri güzel yansotmışsınız dinimizde olmayan sonrdan dinde varmış gibi lanse edilen bu tür davranışlar toplumu din yönünden cehalete sürüklemektedir ..duyarlılığnızı kutlarım selam ve dualarımla