Bir ilkbahar gününde, aşk rüzgârı eserken Tutunmuştum dalına, tanımadan sana ben Toprağına gün vurmuş, güller açmış baharda Tutunmuştum dalına, tanımadan sana ben. …..Tutunmuştum dalına tanımadan sana ben. …..Görür görmez sevmişim, tanımadan seni ben.
Yıllar geçmiş hala ben, dağlar yeşil olunca Neden bilmem hala sen, gelmektesin aklıma Bir ilkbahar akşamı, çıkmıştın’ da karşıma …..Tutunmuştum dalına tanımadan sana ben. …..Görür görmez sevmişim, tanımadan seni ben.
Sen karşımda bakarken, gözlerimin içine Beni benden çalmıştın, saklamıştın kalbine Bir ilkbahar akşamı, güller açmış bir günde …..Tutunmuştum dalına tanımadan sana ben. …..Görür görmez sevmişim, tanımadan seni ben.
Bilmiyorsun ben senin hasretinle yanarken Düşünürüm hep seni, yıllar geçmiş demeden Hiç ummadık bir günde, aşk rüzgârın eserken …..Tutunmuşum dalına, tanımadan sana ben …..Görür görmez sevmişim, tanımadan seni ben.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Görür görmez sevmişim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Görür görmez sevmişim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.