Sana şarkılar yazdığım o yerde daldan dala kuşlar cıvı cıvıl sevinçli güfteler, coşkulu türkülerle kuş dilinde kim bilir; belki masal belki öyküler de anlatırlar birbirlerine mini mini yavrular, salıncaklarda çiçekli park bahçelerini andıran bir çocukluk sevinciyle rengârenk salınararak ilkyaz yellerinde ...
Bir ağaç ki; menevişlerine renk dilenircesine kocaman bir dalıyla uzanır mavisine Akdeniz’in aşağısı uçurum; tam kıyısında falezlerin yaşlıca, yemyeşil, otuz yıl geçti üzerinden çocukluğumuzda ’Aşıklar Ağacı’ derdik Aşk deyince, bakıp gözlerimize, gülerdik bir şey gelmezdi akla o çocukça düşündüğümüz şeyden başka...
Nereden bilebilirdim, gülümserken hüzünlerin bir gün gelip de yüreğimin kıyısında seviden yana açılan bir gedikte sana yazdığım şarkılarla derinleşeceğini; önümdeki uçurumlar gibi tut ellerimi sulardan önce sen kucakla beni sevgilim elâ da olsa, gülümseyince gülümseyince gözlerin, Akdeniz’den de mavidir ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TUT ELLERİMİ, AKDENİZ'DEN DE MAVİ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TUT ELLERİMİ, AKDENİZ'DEN DE MAVİ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nereden bilebilirdim, gülümserken hüzünlerin bir gün gelip de yüreğimin kıyısında seviden yana açılan bir gedikte sana yazdığım şarkılarla derinleşeceğini ; önümdeki uçurumlar gibi tut ellerimi sulardan önce sen kucakla beni sevgilim elâ da olsa, gülümseyince gülümseyince gözlerin , Akdeniz’den de mavidir ...
yürekten sevdalı harika inciler ve de mavi mavi akdeniz ...hocam ne kadar içten ve güzel yazıyorsunuz. .kutlarım gönül güzelliklerinizi...sevgi saygı selamlarımla..
Nereden bilebilirdim, gülümserken hüzünlerin bir gün gelip de yüreğimin kıyısında seviden yana açılan bir gedikte sana yazdığım şarkılarla derinleşeceğini ; önümdeki uçurumlar gibi tut ellerimi sulardan önce sen kucakla beni sevgilim elâ da olsa, gülümseyince gülümseyince gözlerin , Akdeniz’den de mavidir ...
HARİKA BİR ANLATIM SU GİBİ AKDENİZİN BERRAKLIĞGI GİBİ ENFES BİR ÇALIŞMA KUTLARIM KALEMİNİZİ SEVGİLER GİTSİN
Bir ağaç ki ; menevişlerine renk dilenircesine kocaman bir dalıyla uzanır mavisine Akdeniz’in aşağısı uçurum ; tam kıyısında falezlerin yaşlıca ,yemyeşil , otuz yıl geçti üzerinden çocukluğumuzda ’ Aşıklar Ağacı ’ derdik Aşk deyince , bakıp gözlerimize gülerdik bir şey gelmezdi akla o çocukça düşündüğümüz şeyden başka ...
Bazı şiirler anılara götürür böylesi bir şiir kutlarım, güzeldi sevgilerimle.
Nereden bilebilirdim, gülümserken hüzünlerin bir gün gelip de yüreğimin kıyısında seviden yana açılan bir gedikte sana yazdığım şarkılarla derinleşeceğini ; önümdeki uçurumlar gibi tut ellerimi sulardan önce sen kucakla beni sevgilim elâ da olsa, gülümseyince gülümseyince gözlerin , Akdeniz’den de mavidir ...
Doğa Betimlemeleriyle ve beni bitiren finaliyle harikaydı efendim.Kutluyorum.Gönlünüze ve kaleminize sağlık.Saygılarımla.
bu coşkunun içine hüzün de nerden girmiş?.. cıvıl cıvıl ortalık.. masmavi akdeniz.. ama işte illaki aşk.. ve illaki kalpteki.. şimdi o aşıklar ağacı'nın altına oturup,masmavi derinliğinde Akdeniz'in, gülümseyen gözleri aramak vardı.. Bulmak ve gülümsemek yine masmavi.. Ne güzeldi.. selam ve saygılarımla..
€nis tarafından 5/14/2008 11:49:00 PM zamanında düzenlenmiştir.
Nereden bilebilirdim, gülümserken hüzünlerin bir gün gelip de yüreğimin kıyısında seviden yana açılan bir gedikte sana yazdığım şarkılarla derinleşeceğini ; önümdeki uçurumlar gibi tut ellerimi sulardan önce sen kucakla beni sevgilim elâ da olsa, gülümseyince gülümseyince gözlerin ,Akdeniz’den de mavidir ... ********************************* GÜLÜMSEYİNCE GÖZLERİN AKDENİZDENDE MAVİDİR************ Duygu yükünün doğal etkilerle bütünleştiği şiirinizi beğenerek okudum sayfanızdan Mavide sevginin eşsiz kışları eriyor.hele birde AKDENİZ OLUNCA::BAMBAŞKA KUTLUYORUM SAYGILARIMLA ŞİİR VE SEVGİYLE KALIN.
DilrubaNurayErenler tarafından 5/14/2008 9:34:54 PM zamanında düzenlenmiştir.
Mavisi başka düşer yüreklere Akdeniz kısaknır gözlerini demiş şair, şiire mavi size şiir fazlasıyla yakışmış, yüreğim hep mavi ya bundan belki. Sevgimle...
önümdeki uçurumlar gibi tut ellerimi sulardan önce sen kucakla beni sevgilim elâ da olsa, gülümseyince gülümseyince gözlerin ,Akdeniz’den de mavidir ... kutlarim,yureginize saglik
Bir ağaç ki ; menevişlerine renk dilenircesine kocaman bir dalıyla uzanır mavisine Akdeniz’in aşağısı uçurum ; tam kıyısında falezlerin yaşlıca ,yemyeşil , otuz yıl geçti üzerinden çocukluğumuzda ’ Aşıklar Ağacı ’ derdik Aşk deyince , bakıp gözlerimize gülerdik bir şey gelmezdi akla o çocukça düşündüğümüz şeyden başka ...
Nereden bilebilirdim, gülümserken hüzünlerin bir gün gelip de yüreğimin kıyısında seviden yana açılan bir gedikte sana yazdığım şarkılarla derinleşeceğini ; önümdeki uçurumlar gibi tut ellerimi sulardan önce sen kucakla beni sevgilim elâ da olsa, gülümseyince gülümseyince gözlerin ,Akdeniz’den de mavidir ...
kutlarım şair... şiir gibi şiir..dugular ıslatmış sayfanızı... saygım ve sevgimle.. deli maviler yüreğinize....
elâ da olsa, gülümseyince gülümseyince gözlerin ,Akdeniz’den de mavidir.... burayı çalabilir miyim hocam? her kim olursa ulaşılmaz sandığımız erir bu sözleri söyleyince.akdeniz çağırıyor durmak niye?saygılar çok çok hocam. yengeme selamlar.sevdiğine her gün okumalı insan bu şiiri.ben de okuyacağım.
Nereden bilebilirdim, gülümserken hüzünlerin bir gün gelip de yüreğimin kıyısında seviden yana açılan bir gedikte sana yazdığım şarkılarla derinleşeceğini ; önümdeki uçurumlar gibi tut ellerimi sulardan önce sen kucakla beni sevgilim elâ da olsa, gülümseyince gülümseyince gözlerin ,Akdeniz’den de mavidir ... ............................................................................... şiirin ismi yetiyor hocam zaten okudugum yüregin mavisiydi saygılar sayfanıza başarılar
hüzünlerin bir gün gelip de
yüreğimin kıyısında
seviden yana açılan bir gedikte
sana yazdığım şarkılarla derinleşeceğini ;
önümdeki uçurumlar gibi tut ellerimi
sulardan önce sen kucakla beni sevgilim
elâ da olsa, gülümseyince
gülümseyince gözlerin , Akdeniz’den de mavidir ...
yürekten sevdalı harika inciler ve de mavi mavi akdeniz ...hocam ne kadar içten ve güzel yazıyorsunuz.
.kutlarım gönül güzelliklerinizi...sevgi saygı selamlarımla..