şifrem gözlerinde saklı diyorum açılıyor sonsuzluğa kapılar dallar bahar oluyor sen lâvanta çiçeği bir kelebek konuyor tenine ıtrını emiyor dal dal çiçekçiçek
bu enstantaneleri izlemiştim lütfen değiştir diyorum uçuyor sevinçle kelebek eflatun pembe böğürtlen dalına geçiyor birazı meyve birazı çiçek, dallar nektarıyla besleyip seni uçunca kuruyup gidecek...
ve uçup gidiyorsun elvedasız bakakalıyorum ardından düşümde mersin dalları tesbih çiçekleri yaban gülü süsen kelebeğin ömrü bu kadar aşkın acı yanı bu ise de fakat gerçekleri...
sen ne kelebek ne lâvanta çiçeği ne de böğürtlen dalı mor bluzlu bir kızsın aslında gel gör ki aşka düşen gönül deli divane sevdalı gözlerinde gün ışığı senin aşk ile düş faslında misk i amber kokan tenin...
sonsuzluk b/ana kalıyor gözlerin bir açılıp bir kapanıyor...
güneşin gelişi gidişi ayda yılda bir değil, her gün büyük ikramiye çekilişi her can umutla her sabah gülen yüzüyle sevgiliden milli piyango gibi ne çıkarsa bahtına sevinçli bir haber bekler...
gün batımına dek sürer umut gelmeyince beklenen gün ardına dağların giderek kararan bulutları hüzünle karanlığa ekler...
karanlık basınca acıların üstüne yüreğinde biraz da sen tuz biber ek, talihsiz biriyim ben kader, kısmet, baht, şans ne yapalım hepsi buymuş diyerek?!
oysa bazısı hep kendine ayarlar saniye saniye zamanın zembereğini kurar kendi eliyle her büyük ikramiye ona çıkar her çekilişte belki de gerçek aşk hâyâl değil, budur işte!
duydun mu sevgili anladın mı şimdi ne dediğimi umudun, gülücüklerin daim olsun aramızda kalsın hep her sabah hüzünlerin bana çıktığını gönlümün gecelerce sana acıktığını kimse bilmesin, kayıp yıldızlar göğsüne gece gözlerinden eksilmesin!..
Şaban AKTAŞ 03.01.2017 - 10.26
HAVALAR
Rüzgâr, yağmur kar Antalya’da bugün Felâket bir hava var...
Yine dağlar duman Türküler dolanır dilime ’Oy havar, havar"
Neylesin koyun kuzu Dört değil İki ayaklı canavar; Eşkiyalar bastı köyü!..
Kar üstüne kan damlar Aç kurtlar gibi Saldırıyor adamlar!
Al şu sazı eline Vur teline teline İnlesin bam ile gamlar...
Şaban Aktaş 03.01.2018 - 13.47
KUŞLAR
Bu bir dişi serçe Her gün biri ekmek verse Ölmez acından Herkes onları severse Gelir geçer karakışlar Yine çıkar bahara kuşlar...
Şaban Aktaş 03.01.2018 AŞIKLIK GÜNLERİ
Güneş mi tersinden doğdu Yoksa feleğim mi şaştı Hasretlik kedere boğdu Aşk meleğim dağlar aştı
Tüm düşlerim darmadağın Aklım beynim karmakarış Bir yalvarış bin yakarış Attığım adımlar şaştı
Aşk kaotik bir fırtına Adı da güzel, Katrina Güzel gözünün hat’rına Gözyaşlarım doldu taştı
Çektiğim hasret derdinden Çok ağladım yâr ardından Gece ayın Ondördü’nden Hayâlin bana ulaştı
Şimdi iyi günümdeyim Güneşe sürgünüm/deyim Bir yanardağ külündeyim Yangın kâlbime bulaştı!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YÜZÜNE BAKINCA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YÜZÜNE BAKINCA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.