Yıllardır farkındayım insanların farklılığının Ve yine yıllardır içimde verdiğim mücadelenin İnsan ne tuhaf varlık ya da bende var birşey Çözemiyorum... İnsanları bu kadar çok severken Aynı zamanda insanlardan bir o kadar nefret edebilmek Sadece bana mı has?.. bilemiyorum... Belkide bu dünyaya ait değilim diyorum bazı zamanlar Adlandıramadığım bu duygudan kurtulamayınca Bir yanda sevmek diğer yanda nefret etmek Ne kadar da zıtlar oysaki düşündüğüm anlarda Bu düşünceler yıllardır böyle devam ediyor Biliyorum ölenedek edecekte İnsanlardan kaçsamda onlara yakında olsam nafile Gece şehir uyuduğunda beynimde beraberinde uyanıyor Düşünceler zehirli bir sarmaşık sanki tüm ruhumu sarıyor Elimde değil beynim bana günlük rutinini uyguluyor Sormuyor ki dermanın gücün var mı? Görmezden geliyor hep yorgunluğumu Duymazdan geliyor hep içimdeki çığlığımı Ta ki tan ağarıp düşünmekten beni yorana dek Sonrası malum işte kurtulmak ne mümkün Geceye kadar özgür sabaha kadar tutsak bir ruh işte hepsi bu....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KURTULAMIYORUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KURTULAMIYORUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.