Söz bitti, sükut düştü ahvalime, Sustum..! Aklımda sen, dünde sen, yarında sen.. Ötesinde sen, berisinde sen, Unutulmayan, yeşermeyen düşlerde de sen, Benden çıkmayan, beni etrafında pervane eden de sen..
Kalbimden geçenleri, kafamdaki tasavvuru çözemeyen sen, Beklentilerimi, biriktirdiklerimi, hissettiklerimi, Dilimin ucundakilerini, gönlümün derinliklerini bilemeyen de sen, Susuşlarımı, bakışlarımı, ömrüne hazır hallerimi, Velhasıl seni ne çok özlediğimi özlemeyen de sen..
Günleri uzun, geceleri sancılı eden sen, Gönül kandilini söndüren, yaşamayı öldüren sen, Suyu kaynatan, rüyaları karartan, çamura batıran da sen, Sen hercai, sen zehir ve kahırsın sen, Vazgeçemediğim, beklediğim duasın sen..
Söz bitti, kasvet düştü hamuşuma, Sustum..! Hancı sen, hicran sen, seyyah sen.. Gözde sen, canda hücre sen, Aşk alemime yansıyan umman da sen, Senden geçemeyen, bana avaz avaz çığlık olan da sen..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hamuş..! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hamuş..! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğinize sağlık saygılarla..