Giderken Onaltı’sındaydın Üç ay sonrası Onyediye girdin Kuma yazılmış Tarih oldu anılar...
Nereden bilebilirdin Giderek artan dalgalar Sildi yılları bir bir Yalnızca gittiğin Gün kaldı aklımda; Şimdi Otuzyedi’sindesin
Duvarda asılı bir saz Dosyalanmış şiirler Bestelenmiş şarkılar Türküler bıraktın ardında...
Bugün yağan kar Gelinliğini serdi dağlara, Ve her ilkbaharda Eriyip akacaksın Yaban gülü, mersin Nergis, sümbül olup Koklanacaksın Çiçek çiçek kırlarda Bağlarda ovalarda...
Hani gittiğin gün var ya Bugünkü aklım O gün olsaydı eğer An bile düşünmem İnan gelirdim peşinden...
Akdeniz, Akdeniz çanağında değil; Kan çanağında gözlerim, Ay Güzelim Sevda Selim Seni dalga dalga Köpük köpük özledim...
Yine kıyılar köpük köpük Bir Afrodit efsanesi Gelip geçecek düşümden; Gökten suya düşecek Ay Güzeli bir inci tanesi Yerleşecek Bir istiridye kabuğuna...
Fakat Afrodit Dionysos değil Bir kez doğar ancak İkinci kez doğmaz ki; Söyle şimdi seni Nereme gömeyim; "Öl!" de öleyim sevgili...
Şaban AKTAŞ 24.12.2017 - 22.17
Fotoğraf: Sayın Nezih Başgelen hocamın sayfasından alıntı olup, bu fotoğrafın bendeki çağrışımları ile yazdığım bir şiirdir...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KUMSALDAKİ TARİH şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KUMSALDAKİ TARİH şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.