Yağmur yağıyor..... bu şehir soğuk, bu şehir ıslak... gönlümün hüzün kokan sokakları karanlık tüm köşe başlarında ayrılık bekliyor bizi bu yürek sessiz, bu yürek korkak... kimbilir?? belki yine çıkar gelirsin güneşin doğduğu yerden belki,beni arar gözlerin bulamazsın eski günleri... kerpiç duvara kazıdığımız sevdamız yosunların koynunda saklıdır şimdi yıllanmışlığa sığınmıştır tembelliğimiz... ve ben yıkılmışlığımla yaşam varoşlarında hüzün tazeliyorken, bir bir eksiltiyorum sensizliğimi, rüzgarlara satıyorum yokluğunu ve dem tutmuş bulutlar kalıyor yağmur kaçağı gözlerimde... oysa ki... alışırım demiştim yokluğuna, unuturum sanmıştım. hiç bitmiyor sensizlik, eksilmiyor hasretin çoğalarak geri dönüyor özlemin duygu seline kapılmış yüreğim devrik cümlelerle ağlıyor sessiz... ve ardında hüzün yüklü bulutlar kalıyor bana,senden yadigar....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BANA SENDEN YADİGAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BANA SENDEN YADİGAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.