(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SOKAK TAŞLAMASI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SOKAK TAŞLAMASI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili dostlar; GÜZEL YORUMLARINIZA NE KADAR SEVİNDİM.BİLEMEZSİNİZ !HEPİNİZE AYRI AYRI SEVGİ SELAM VE DOSTLUKLARIMI SUNARKEN ;'' GÜZEL TÜRKÇEMİZ'İN SES BAYRAĞIMIZ '' OLDUĞUNU UNUTMAYALIM DERİM !
ATATÜRK ÖNDERLİĞİNDE BAŞLATILAN HER TÜRLÜ YENİLİKÇİ EYLEMİN, YILMAZ BEKÇİLERİYİZ.DOST DÜŞMAN BUNU BÖYLE BİLE !
Şaban Aktaş tarafından 5/14/2008 12:20:23 AM zamanında düzenlenmiştir.
... Sayın baylar bayanlar Bunlar size ne anlatır Her gün gördüğüm manzara Yüreğimi kanatır
... Evden işe / işten eve Hükümet Caddesi 1.Sokak Geçip gidiyorum Türk olduğumu unutarak ... ************************ Yine farka koşan dizeleriniz ve şaır sorumluluğunuz, yaygınlaşan dilde yabancılaşma sorununu dizelere dökmüş.Bunlara millet olarak alıştığımızı söyleyemeyiz alıştırdılar.Adlarını söylerken bile yabancı dil yatkını değilsek garip çıkıyor isimler ağzımızdan.Dilde yabancılasma istilasına göz yumanlar yakında zaten kısa cümleler kurduğumuz zamanda hiç konuşmaz edecekler insanları mızı.iletişimsizlik örnekleri yaşayan ülkemiz insanı giderek birbirine dahada yabancılaşıyor diye düşündürdünüz. kutluyorum saygılarımla Şiir ve Sevgiyle kalın.
DilrubaNurayErenler tarafından 5/14/2008 12:08:32 AM zamanında düzenlenmiştir.
Evden işe / işten eve Hükümet Caddesi 1.Sokak Geçip gidiyorum Türk olduğumu unutarak ... ..
Iyiki caddenin ismi hala Türkce.. Yoksa evin yolunu nasil bulacaktiniz dost..
Bizim burada da ( Almanya) , Türk oldugumuzu hatirlatan o kadar cadde var ki. Berlin Kreuzberg'i bilirsin.. Tek fark; burada Türkce isimleri Türkler veriyor Almanlar değil.
Dokunduğun tabelalar icin tebrik ediyorum dost. Selamlarimla..
Hürriyet Lee Hakiki Amerikan Patentli İşleyen Moda Gelinlik Damatlık Nişanlık
... Sayın baylar bayanlar Bunlar size ne anlatır Her gün gördüğüm manzara Yüreğimi kanatır
... Evden işe / işten eve Hükümet Caddesi 1.Sokak Geçip gidiyorum Türk olduğumu unutarak ... ... ****HER ŞEYİYLE ÖVÜNECEK BİR MİLLETİZ AMA TAKLİTÇİLİĞİMİZE DE DİYECEK YOK DOĞRUSU. BU DA ÇOK DOKUNUYOR TÜRKLÜK GURURUMA. SAĞ OLASIN ŞAİRİM İYİ PARMAK BASMIŞSIN BÜYÜK BİR YARAYA. SEVGİLERİMİ SUNUYORUM. SAYGILARIMLA..
thank you frend...always again... umarım doğru yazmışımdır.... ben çoktan unuttum bir tek adımı biliyorum galiba.... yüreğinize sağlık...süpersiniz ... saygımla...
Sayın baylar bayanlar Bunlar size ne anlatır Her gün gördüğüm manzara Yüreğimi kanatır
... Evden işe / işten eve Hükümet Caddesi 1.Sokak Geçip gidiyorum Türk olduğumu unutarak ...
Hani bir laf vardır güleriz ağlanacak halimize derler ya. Bende öyle yaptım tebessümle okudum şiiriniz gerçekten çok anlamlı. gerçekleri bu kadar güzel anlatmışsınız ki. Kutlar Başarılarınızın devamını dilerim.
Epos Leather Bag Penguen Collection,Wester Casio , Japan Ramsey , Lukas Danger , Fanatic ...
Hürriyet Lee Hakiki Amerikan Patentli İşleyen Moda Gelinlik Damatlık Nişanlık
... Sayın baylar bayanlar Bunlar size ne anlatır Her gün gördüğüm manzara Yüreğimi kanatır
... Evden işe / işten eve Hükümet Caddesi 1.Sokak Geçip gidiyorum Türk olduğumu unutarak ...
çok önemli konuları harika dizelerle gözler önüne ne kadar güzel seriyor ve düşündürüyorsunuz... işte gerçek şair işte harika şiir...kutlarım gönül güzelliklerinizi saygıdeğer hocam ... sevgi saygı selamlarımla...
el-aman dedim yanlış yere mi girdim? bu şiiri okuyunca hocam taş atıp tüm yabancı vitrinleri yere indirdim.... sokakda dolaşırken ingilizce sözlük gerek tabak almak isterken kabakçıya girmiyek kırılan cam için cam kestirmeye giden hüso emmi gibi isocamcının önünde dile düşmüyek....eeh anadolu şivesi yeter derdimizi anlatmaya.....saygılar...tebrikler
laledevri tarafından 5/13/2008 7:58:13 PM zamanında düzenlenmiştir.
Evden işe / işten eve Hükümet Caddesi 1.Sokak Geçip gidiyorum Türk olduğumu unutarak ... ..................................................... BİR BAŞKASIN HOCAM KUTLADIM SAYFANZII AMA DÜŞÜNÜYORUM HALA YİTEN DEGER YARGILARINI
tüm masumluğum üzerinde yine her zamanki gibi... masumca söylüyorum çünki içimden gelenleri. Dünya ülkeleri birbirleriyle yarış içinde, kendi pazar alanlarını daha da genişletmek için.. Yabancı markaların bir hükmüdür Türkiyede, hiç sormayın. Evet hazıra alışmışız çünki, üretmek çabalamak yerine, hazırla yetiniyoruz. Bu daha da çok yabancı piyasaların hoşuna gidiyor. Çünki adamlar böylelikle hem kazanacak, hem de isim olacak dünyada.. Peki bu arada bizim piyasada ne gibi değişiklikler olacak farkındamıyız, tabiki hayır.. Üretici üretemez duruma gelecek, ekonomi en sahfada düşecek, işsizlik başını kol gezdirecek, ve açlık, ve soygun, ve bitip tükenmeyen çileler zamanın simgeleri olacak... Türkiya kaynaklarıyla ve coğrafi yapısıyla dünya ülkelerinin başında geliyor. Bugün yapılacak tarım ve hayvancılık alanlarıyla sadece ekonomiyi en üst tabana getirecek durumda. Şiir yine sesini duyurdu Yazan yüreğinize sağlık dost, var ol...
Evet bir yabancı sevdası gidiyor bakalım. Hani yasaklanmştı o yabancı isimli tabelalar. hepsi fasafiso. Bırakın tabeladaki yabancı isimleri. Memleket satılıyor parsel parsel ey halkım duydun mu? hani savaşarak alamadıkları toprak.
Evden işe / işten eve Hükümet Caddesi 1.Sokak Geçip gidiyorum Türk olduğumu unutarak ... ***********************************HEP AYNI DERTDEN MUZDARİBİZ*** BU KADAR YABANCI HAYRANLIĞINA PES DOĞRUSU***DUYARLI YÜREĞİ TEBRİKLER
İyi ki adresinizde Türkçe kelime var. Ya o da Hükümet caddesi yerine yabancı olsaydı, adresi bile şaşırırdınız galiba. Bende de aynısı, etrafıma bir bakıyorum first class cafeler, number one kuaförler, pattiserieler, daha neler neler, nerdeyiz biz? Hatta o kadar alışmışız ki, yabancı bile gelmiyor, nasıl da tanıdık değil mi? Hı bu arada adresimizi verirken sokak yerine street diyeceğimiz günler yakın galiba.Hayırlısı bakalım. Güzeldi. Sevgimle...
Sevgili Aktaş dostum güzel bir konuya değinmişsin. Ben Dil hakkında daha önce bir makale yazdım.
Duyarlı yüreğini kutlar sevgilerimi sunarım.