Çocukluk arkadaşım Ihvani Şen’i saçlara kar düşmüş görünce
.
Yıllar yormuş belli sinmiş yüzüne, Doruklara karlar düşmüş Arkadaş, Durulmuş pınarlar dönmüş özüne, Arif meclisinde pişmiş Arkadaş.. . Hayat çilesini her gün yineler, Yorulduk Arkadaş geçti seneler, Çevremizde dönüm dönüm döneler, Ecel boyumuzu aşmış Arkadaş.. . Çok çektik hayattan var ile yoktan, Fayda beklemedik aç ile toktan, Gün akşama dönmüş Arkadaş çoktan, Gölge ikindiye eşmiş Arkadaş.. . Suat Zobu .
IHVANİ ŞEN (Selam olsun)
Ey, ıhVanım; kervan kalktı göçüyor, Gönül kuşu şehadete uçuyor, Ömür bitti mevsim geldi geçiyor, Sonbaharın sonu kışmış Arkadaş ………… ŞEN-Dost
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Arkadaş şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Arkadaş şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hayat acımasız... Tek tesellimiz güzel dostluklarımız ve arkadaşlarımız. Allah uzun ömürler versin her ikinize de abim. Selam ve saygılarımı bıraktım. Kardeşin.
Böylesi bir arkadaşlığın nasıl sağlam temeller üzerine kurulduğunun kanıtıydı,duygusu,kurgusu ve konusuyla çıkarsız,riyasız arkadaşlığa vurgu yapan bu şiir.Kaleminize yüreğinize sağlık değerli dost..Arkadaşlığınız dostluğunuz sağlıklı uzun bir ömür içinde sürüp gitsin inşallah..Canı gönülden kutluyorum..