(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
biraz kısaydı sanki usta,ama yerli yerinde olmuş,gerçi anlamayana uzatsan ne yazar.. manidardı şiiriniz kutluyorum,yüreğinize sağlık, selamlar saygılar....
İlginize teşekkür ederim Sadık bey. Hiciv, vakit darlığı sebebiyle kısa oldu maalesef. Ciddi Hece şiiri yazmak oldukça zor bir sanat. Selam ve saygılarımla.
Kibirli üstadımın, var takdire tamahı Çünkü görür şahsını şairin feriştahı
Münakkide çifteler, savurur eşek gibi Eleştireni sevmez, sokar engerek gibi
Pabucumun üstâdı…Sarhoş olmuş şakşakla Güzel bir yorum için, atar hemen yüz takla
Gerçek üstad kibrine, nefsine bir gem vurur Ondan sonra edepten, nasihatten dem vurur
En muhteşem yalanı ,şâirler söyler, bilin Kemiği yoktur canım ince kalemin, dilin.
Beyitler halinde düzenleyip paylaşsanız sanki hem daha kolay okunacak hem de daha mı estetik duracak acaba diye de düşünmedim değil.
Epey okkalı bir hiciv, her beyit ayrı bir yumruk savuruyor gibi olacak sanki bu haliyle. Karar sizin elbette, ben fikrimi söyledim hoşgörünüzü bildiğimden.
Teşekkür ederim ilginiz için. Keşke yazdıklarımı ciddi eleştirenler olsa. Zira benim faydama olur. Bu sayede çok hatamı düzelttim.Selam ve saygılarımla.
manidardı şiiriniz kutluyorum,yüreğinize sağlık,
selamlar saygılar....