Sen bilmiyordun Hayat denen telaşe de Kaybolmuştun çünkü Sana anlatamıyordum seni algılarında Bana uğraman ne mümkün Kendinden geçmiştin çünkü Her defasında teşebbüs etsem de İfade etmeyi farkındalığın sana Yanımdaydın ama ruhun geziyordu Düşüncelerinin peşinde sürüklenen Bir hayalet gibi oradan oraya hızlıca O kadar karışmıştın preslenmiştin ki Beyninin damarlarında hapsolmuştu Gerçek kimliğin Seni sen yapan bastırılmış benliğin Farklı maskeler vardı elinde avucunda Bunaldıkça nefes almak adına Duruma göre bir onu bir diğerini Değiştirerek benliğinden uzak Bakmaya çalışıyordun hayata Ve içinde ona dair ne varsa hep Oysa ne kadar gizleyebilirdin ki kendini Sen dinliyormuş gibi yaparken beni Gözlerinin uzaklara dalarak Anlattığı özlemlerine olan hasretliğini Can kulağıyla dinleyende bendim yine Aynı maskeleri defalarca takıp çıkarsan da O değişim boşluğunda yakaladığım gerçek Yine senden başkası değildi....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Maskeli Adam şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Maskeli Adam şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.