Bir köprü kurmuşlar ikimizin arasına Gel desen de artık çok zor gelemem sana Şansımız yokmuş ne yapalım aşktan yana Sende ey sevgili bu uçurumu artık anla...
Birbirmizi sevmemizdi aşkımızın en güzel yanı Unutmak mümkün mü tanıştığımız o anı? Keşke durdurabilseydik akıp giden zamanı Şimdi olmazdı bir geçmiş gün, bir anı...
Çiçeğim artık gidiyorum buralardan İyi olduğunu biliyorum ettiğim dualardan Duyarsan bir gün bir garip ses , duvarlardan Bil ki o benim sana sesleniyorum uzaklardan...
Olurya aklına gelirsem bir tutam kağıt yak Sana ayrılırken verdiğim gülü saçına tak Yinede eksikliğimi hissedersen o zaman Aç gömleğinin düğmelerini KALBİNE BAK.... Not:ÇÜNKÜ BEN ORDAYIM...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇİÇEĞİM... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇİÇEĞİM... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çiçeğim artık gidiyorum buralardan İyi olduğunu biliyorum ettiğim dualardan Duyarsan bir gün bir garip ses , duvarlardan Bil ki o benim sana sesleniyorum uzaklardan...
bu gece okudugum en güzel siirdi... e diyebilirim ki....öyle güzel yazmisimiz ki..sectiklerimin arasina aldim... sonunda yazdiginiz o not cok tatliydi efendim...sizi yürekten kutlarim.... yeni tanisdim sizin siirlerinizle ama bundan sonra insallah takipcisiyim onnlarin ayrilik böyle güzel mi anlatilir efendim...sevgilerimle...