(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CAHİL GÖZYAŞI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
CAHİL GÖZYAŞI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
aşk içinse yanmak ölü bir şiirin ilahi kıtasında yanmaktır
"Bir aşkı başka aşk söndürebilir. Aşkta ne yükseklik, ne alçaklık, ne de akıllılık ve akılsızlık vardır. Hafızlık, şeyhlik, müritlik yoktur. Sadece kepazelik, aşağılık ve rintlik vardır. İnsanın toprağını aşk şebnemi ile yoğurdukları için alemde yüzlerce fitne ve kargaşalık peyda olur. Aşkın yüzlerce neşteri, ruhun damarlarına sokuldu ve oradan gönül adı verilen bir damla aldı... Aşk öyle engin bir denizdir ki, ne kenarı vardır, ne de ucu bucağı."
ah hocam fevkalade duygular yaşattı şiiriniz şiirin kendisine ve kaleminize has tadını çektim nefesimle güzelliği anlatmaya kelime bulamıyorum heralde vakit geç hepsi yatmaya gitmiş günüme seçtiklerimden ilkiydi bu
şimdi aşk değilse bu pervasız yağışın yağmurun değdiği cama yaslanıp dayandığında kendini nasıl anlatırsın
ey sen gönlümün pınarından akan cahil gözyaşı .........................
Caddeler kalabalıktır lakin yalnızlıktan başkası yoktur Ya da varsa da hayat izin vermez aşk için yanmaya Yağmurun değdiği cama yaslanınca kendi ırmaklarıyla ıslanır yanaklarımız Islak yanaklarımızdaki tuzlu harabelerde büyür düş çiçeklerimiz Gönlümüzün mistik çiçeği dile gelir mısra mısra anlatır bizi...
"bence üç çeşit ağlamak vardır demiş bir forum insani.
1- tipik gençliğin aşk için,annem arkadaşımda kalmama izin vermedi,en yakın arkadaşım sevdiğim çocukla çıkıyor vs vs.. için döktüğü yaşlar..yani CAHİL GÖZYAŞI..
2-ne olduğunu kestirmeyen ve nereye gittiğini göremeyen insanın gözyaşları...hayat ve memat arasında sıkışan insanlar ve nereden geldiğini nereye gittiğini anlamaya çalışan insanların döktüğü yaşlar..yani İNSANİ GÖZYAŞI
3-sevda ile bağırları yanan velilerin yada anaların gözyaşları..şehid olmuş evlada yakılan ağıt..dünyayı ayrılık olarak gören ve ALLAH aşkı ile yanan velilerin gözyaşları..Mevlananın mesela, Yunus"un, Geylani"nin..bu da İLAHİ GÖZYAŞI..."
--
"Düşünüyorum da gözyaşları olmasaydı insanlar kendilerini acaba neyle müdafaa ederlerdi..." (N.F.K)
hissini gösterir
anlayanlar bilir
gönül gözde erir...
bir çift gözün anlattıklarını anlayabilen ve anlatabilen yüreğe hürmetlerimle...