Bulutlarca rengarenk Ateş ile duman duman Topun ağzında gülle Salvolarla savrularak Ufuklarda atıyor Yüreğim ile nabzım Kopup kopup Gidiyor kendi iliğinden Arayanlar beni öyle Kolay kolay bulamaz Benliğimde yerli yerinde...
Gözlerim kör olur Kulaklarım sağır Aşk ile sarılı yumağım Derdim başımdan Fazlasıyla ağır!
Yoğalır düşler anda Bir uçtan bir uca Tüm evreni dolanır O ki benim Tıpkı bedenim Beynim, yüreğim Kılcal damarlarım Omuriliğim yaşam ağım
Aşk senin adın Adın ile adım Adım adım Semiramis...
Şaban Aktaş 15.11.2017 - 09.09 Fotoğraf: Mustafa Özeflanili
AKLIN YOLU
Tanrı sana ne kadar yakın ise, Bana da o kadar yakın, Bana akıl vermeyi bırak, Önce terbiyeni takın!..
Ne oldu bak, İmam dediğin adamlar Kaç öğrenci yurdunda Kaç çocuğu düzdüler, Görmezlikten mi gelelim Şimdi olup biteni, Bırakalım da onları Düzüp dursun mu Gücü gücüne yeteni?!
Bu gidişle bakalım yarın Kimin kıçından kan damlar; Üşüt, korkut, tehdit Daha ne haltlar karıştırır, Yarın senin çocuğunu düzer Bugün onun coçuğunu düzen İtoğlu it!!!
Çok mu ayıp yazdım, Deme ya (!) .. Bırakın Allahaşkına bırakın Bu mudur yolu Hak’kın, Ha, söyle bana Bu kadar mı senin aklın?! .. Bir yanda fuhuş, bir yanda soygun Din dedin, ahlâk dedin Ahlâksızlığa, arsızlığa, Hırsızlığa doydun mu doydun!!!
Şaban Aktaş 15.11.2017 - 07.37
DOĞU SANCILARI
Kadın erkek demeksizin Baba kızını, Oğlan çocuğu Bacısını, Her türlü sapık Ensest ilişkinin Teröristliğin Akla gelen Her türlü pisliğin Kaynağı bilgisizlik, Kördüğüm cehalet Cahilde sadistlik Zorbalık cesaret! Töre demişler adına; Feodal baskı ile Gerici isyankâr zulmün!
Meteliğe kurşun sıkar Kendi dağa çıkar Adı eşkiyaya, Gitmiş, silah almış Eline elden Emir kulu olmuş Amerikan ordusuna!
Ulen oğlum, anan seni Öl diye mi doğurdu Yoksa böl diye mi Bu güzel cennet yurdu?!
Oğlum dedim diye Kızacak şimdi bana Geçiverecek hemen Düşmanların safına!
Fakat bırakmayacağız Bu güzel yurdu Sizin gibilerin Yalakaların insafına!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ADIM ADIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ADIM ADIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.