(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şehadet şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şehadet şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli kaleminden sayfanıza güzel bir şiir düşmüş akıcı, anlamlı ve duygu yüklü şiirinizi okudum daima böyle güzel şiirler yazmanız dileğiyle kalemin daim olsun yüreğine sağlık selam ve sevgilerimle kalın sağlıcakla
Cocuktum o zamanlar doğduğum o ülkede. Marketten biseyler alıp çıkmıştım. Bisiklete binecegimde 4 alman genci etrafımı tutular. Dediler ki " kime inaniyorsun " dedim ki Allah'a biraz sessizlik oldu. İçlerinden biri kahkaha atarak " hadi soyle o tanrina seni bizden kurtarsın " Dizlerimin üzerine çöktüm Allahım korkuyorum dedim o anda biri kolumdan tutup ayağa kaldırmaya çalışırken yan komsumuz geldi alman dede ne oluyor burda deyince hepsi kaçtılar. Ağlamaya koyuldum eve kadar evin içinde.
Kısacası Allah herkesin kalbini okuyandir. Yalnız hakiki bi ateşle. Lütfuda hoş nârida.
Hamd ederek şehadette şükür ederek verdiklerine. Rabbim ne güzeldir kalbimde.
Şiire güllerle. Mis gibiydi jasmin gibi. Gülücük kuşlarıyla musmutlu bi ömür durağında son bulmamiz ümidiyle.
-Belıeve- tarafından 11/16/2017 3:03:38 PM zamanında düzenlenmiştir.
-Belıeve- tarafından 11/16/2017 3:04:04 PM zamanında düzenlenmiştir.