Denizi eskittiğimden beri yüzüm kumsal suya Mars kadar bir akşam üzeri ağır aksak denize ulaşan güneşin üzerime saldığı yetim ışık hanımefendisi aydınlık değil bunun adı gözlerinizi kapatın belki anlarsınız...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DİP SIKINTISI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DİP SIKINTISI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bir akşam üzeri ağır aksak denize ulaşan güneşin üzerime saldığı yetim ışık hanımefendisi aydınlık değil bunun adı gözlerinizi kapatın belki anlarsınız...
Merhaba sevgili şair, Eşlik eden ses mükemmeldi,teşekkür ederim... Şiir yazarken olmazsa olmazım bir sestir,müziktir... Bu arada yine mutluluk verdiniz yorumunuzla,sizi de değerli bir ses olarak görüyorum,ilham veriyorsunuz...Ama daha ötesinde bir insan sesi sizinki,etrafında hiç mi insan sesi yok diyebilirsiniz,evet sayın şair,etrafımda; etrafımızda hiç insan kalmadı ki,insan sesi olsun... Teşekkürler tekrar, Sevgiyle kalın...
Denizi eskittiğimden beri yüzüm kumsal suya Mars kadar bir akşam üzeri ağır aksak denize ulaşan güneşin üzerime saldığı yetim ışık hanımefendisi aydınlık değil bunun adı gözlerinizi kapatın belki anlarsınız...
Kalemin susmasın…
İlhamınız eksik olmasın…
…………………………………… Sonsuz Selamlar.