insanın Beşeri Aşktan İlahi Aşka yükselişinden etkilendim de yazdım...
her seher,Allaha yalvarıyorum bir aşık gibi usanmadan Allah a yalvaran bülbüller gibi Hak Aşıklarının,Allaha kalben yakarışı gibi önce,Aziz Vatanımı,Milletimi,koruması için sonrada,dünya ve ahiretde,kurtuluşun için İlahi aşka,bir sebep,bir vesile,olduğun için ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SENİN İÇİN DUA EDİYORUM(arşiv) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SENİN İÇİN DUA EDİYORUM(arşiv) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba Abdulkerim Hocam Kaleminize ,gönlünüze sağlık.Harika bir şiir olmuş Baştan sona akıcıydı En şaheser mutluluklar, en mümtaz duygular gönlünüzden hiç bir zaman eksik olmasın. Saygı ve hürmetlerimle.
Çok kıymetli Arkadaşlarım,lutfedip de yaptığınız Yorumlarınız ve Beğenileriniz için çok çok Teşekkürler ederim.Allah Hepinizden Razı olsun,Hepinize Hayırlı Cumalar diliyorum,Dualarımla selamlarımla.
her seher,Allaha yalvarıyorum bir aşık gibi usanmadan Allah a yalvaran bülbüller gibi Hak aşıklarının,Allaha kalben yalvarışı gibi önce,vatanım,memleketimin,korunsun için sonrada,dünya da Ahiretde,kurtuluşun için ilahi aşka,bir sebep,bir vesile olduğun için ...
Kalemin ve azmin tükenmesin tebrik ediyorum selamlar.............
yüce Rabbimizin duyduğu, gördüğü ve bildiği gerisi zaten kaderin tecelli ettiği. bizlerin teselli bulduğu değil mi hidayetin varlığına nail olan benliklerimiz? yüreğinize sağlık hocam. selam ve dua ile.
Amin diyoruz hocam bu güzel duaları şiir olarak yazmak ayrıca güzel olmuş,milli ve manevi duygularla yazılmış şiir için teşekkürler saygılarımla selamlar