Be utanmaz herifler Yıllardır içindesiniz bu işin Yoksul acından ölürse Sevinecek misiniz; Sonu nereye bu gidişin?! Ata’m size böyle mi devretti Kurduğu şanlı Cumhuriyeti; Onu bu hale getiren İçten ve dıştan işbirlikçi El/birliğiyle çökerten Fabrikaları, bilim yuvalarını Bir bir kapatan Amerikan üssü yapan Ülkeyi ve ulusu Dışa bağımlı hale getiren Malı götüren kim?!
Devlet, millet bu kadar mı aciz Emekli maaşında haciz Bir vekilin maaşı kaç Emeklininki kaç Ki ek işe muhtaç Sizin hesabınızı, kitabınızı Vicdanınızı Söyleyin bakim, haa, n’apiyim?!
Çevir çabuk vanayı Aç şu muslukları aç Gittikçe büyüyor yangın Daralıyor çember Boğuyor bu borç yükü Emperyalizm Yedi kollu canavar Borç bataklığı İş/sizlik, diş/sizlik, bilinç/sizlik Bu hayâsız sömürü kıskaç!
Şaban Aktaş 31.10.2017 - 10.20
ADSIZ ŞİİR
Darılıp gidenler var arasıra Ne yapalım Her evi her gün Ziyaret edecek değilim ya, Bana da zaman lâzım İşimi yürütecek Kendimi üretecek Sevgiler ile Güzellikler türetecek Devrimciyim diyorsan O kadar da bencil olma, Gelene merhaba, hoşgeldin Gidene "güle güle" derim Yalnız Bir kişiye diyemem O da Gül’e; O her zaman Hoş geldi sefa geldi Gelir iken eli boş geldi Gider iken Bir dünya bağışladım ona! "Dünyayı güzellik kurtaracak"
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BATAKLIK KISKACI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BATAKLIK KISKACI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.