Gecenin içinde infaz saati Yasak aşklar kurşuna diziliyor Yıldızlar dökülüyor bir bir Göğsümde meteor yağmurları Beynimde amansız bir kasırga Belki de kırılacak fay hatları?!
Evren ile aramda sürekli gelgitler Herkes beni suçluyor Deprem ve tsunami zanlısıyım Çok kızdırıyor insanlar beni Öfkem sınır tanımıyor Elimden gelse bir anda Kaptığım gibi dünyayı Fırlatacağım boşluğuna uzayın...
Yalnız bir tek sorun var Kaldıraç kanunu; Basacak yer bulamıyorum?!
Deyince de çıkıp birisi ’’Ha deli ha!’’ diye Bağırmaz mı yüzüme alenî; Bağırsın, hakkı var, Herkesin hakkı var da yalnız Bende hiç alacağı yok; Neden yükleniyorlar bu durumda Ben de hiç anlamış değilim?!
İşte gecede leyli Konuşturuyorlar yine beni Deli deli saçmasapan Zaten deli olmasa,Veli olup Bencileyin konuşamaz adam!
Yine işi deliliğe vurdum Kurdum işte hepinize bir kapan; Ayağını basan düşecek Yargısız infaz ile Adam asan Asılacak; kıssasa kıssas Basmayın damarıma Vakit geceyarısı Sinirlerim çok gergin ve hassas!
.. Önce ’’Yeni Kıta’’ batacak Teksas, Arizona, Arkansas! ..
Ardından sıra kime gelir bilemem Kafam kızdı mı Kurunun yanın da yaş da yanar O suçluymuş, bu masum; Vallahi billahi kimseyi dinlemem!
Şaban AKTAŞ 17.10.2017 - 01.47
Fotoğraf: Şaban AKTAŞ Mercan Çiçeği
YÜRÜTMENİN BASAMAKLARI?!
’’Sabah ola hay’rola!’’ deyip de yatıyoruz yattığımız yerde gıcırdayıp duruyor uzandığımız karyola!
Uyurken çözüyorlar sabaha değin uçkurunu herkesin!
Hayırsız haberler ile uyanıyoruz sabaha bir güne bir gün iyi güne uyanmadık yıllardır böyle günler!..
Kör şeytan her sabah başa bir maskeli siyah başlık ayağına bir çift çorap örüyor bolca şeytan pabucu kutu kutu paketleyip yandaşlara eşantiyon veriyor!
Bunları alana yanında eline eldiven, parmak izi geçirmez yürütmeye merdiven, ’’Yürü Ya Kulum!’’ marka; ayağı yere basmak yok hak hukuk deyip akarı kesmek yok!
Onbeş yıldır tıkır tıkır saat gibi yürüyor işler bize bakıp bıyık altından gülüyor şeytan kıkır kıkır! başta/kiler hepsi köşe ayaktakiler tamtakır!(?)
Şaban AKTAŞ 17.10.2017 - 09.54
ÖLÜM UYKUSU
Son/yaz çok kurak geçti Damla düşmedi yağmur Kupkuruydu nehir yatakları!
Yattığı yerde bir adam Üç kez inledi, uzun uzun - Suuu, suuu, suuu! Can çekişiyordu... Nebüloz bir bulut Duydu bu uğultuyu Seslendi adama gökten; -Haydi ruhunu uçur Gönder bize hemen; Sanma ki burası cennet! .. Sonrası ölümuykusuydu!.. . Şaban AKTAŞ 17.10.2017 - 03.27
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GERGİN VE HASSAS şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GERGİN VE HASSAS şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.