derin uçurumlar gibidir ayrılıklar dağlardan ovalara çöllere değin yankılanan bağrıyanık türküler gibi uzadıkça uzayan karabasan çığlıklarla derin uğultular içindeyim...
uzadıkça uzuyor ağıdım sönmeden içimdeki yangın sen beni kurtaramazsın uzatma elini çocuk, yeni bir yangın başlar benimle birlikte senliğin benliğimde yanarsın; aşk ne akıl ne mantık dinler?!
sanki hiçbir şey öğretmemiş gibi yaşadığımız, ayrılıklar, aşklar kutsal kitaplar, dinler, teyakkuza geçer içimizde birbirimize karşı ordular, barış biter, ilân edilir benliğimizde açık yeni savaşlar!..
şimdi sen bana niyetimi yoksa diyetimi mi bozduracaksın yeni sözcükler icadettirip duyulmamış, söylenmemiş yeni şiirler mi yazdıracaksın en iyisi mi yanayım, aşk ile ateşin kutsallığına bir kez daha inanayım...
biliyorum aidiyetimi aşka aidim kimim kimsem yok başka benim Tanrı benim tek şahidim!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aİ/diyet şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aİ/diyet şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.