Dalgındı. Deniz ise çıldırmış gibiydi, kumsalını dövüyordu. Bir adam vardı kıyıda oturan.. Akşamın kör karanlığında kıyıdan, ufka bakıyordu. Adamın! Duyacak hali yoktu, yanında davul çalsan. Öylesine dalgındı. Kim bilir, neyi düşünüyordu. Neden ve nereye bakıyordu, bu dalgın bakışlı adam.
Oturduğu taşın üzerinde heykel gibiydi. Gözleri birini arıyordu, denizin dalgaları arasından Çok dalgındı bu adam. Çok.
Sıskaydı İnce bıyıklı kırçıl sakallıydı. Bu adam ufka baktı, akşamın önünde durmadan Bense seyrettim biraz uzaktan.
Birden yağmur başladı. Deniz kudurdu dev dalgalar yuvarlandı sahile vurdu. Adam yine kalkmadı yerinden Baktı ufka, yağmura yaşa aldırış etmeden. Kör ışıklar altında. Ve! Derin düşünceleri içinde.
Elbette vardı bir beklediği Yoksa neden beklesin bu adam, akşam olmuş yağmurda yaşta. Neden kalkıp gitmesin evine! Buna benim, Cevabım, yoktu.
Bir ara kalkar gibi oldu. Elini kaldırdı kaşlarının üzerine koydu uzaklara baktı. Sakallarını sıvazladı, Kırçıl sakallarından sular aktı. Tekrar oturdu taşın üstüne.
Nihayet bir karartı göründü dalgaların arasından Bir şeyler mırıldandı kendi kendine Kalktı. Kayboldu karanlığın içinde o adam.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
O adam şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
O adam şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Beğendim...
.......................................... Saygı ve Selamlar..