(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Felek şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Felek şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili Kardeşim, edebiyatdefteri.com'un saygın kalemi sayın: Nuh Comba🌹 Sanat ve edebi yönden zirveye çıkan kalem 6 + 5 kusursuz durak yapısı, abab, cccb, dddb, koşma uyak yapısı, 11 li hecenin akıcılığında muhteşem bir şiir kaleme almış. Şiir sanki Karacaoğlan'ın sazından sözünden gelmiş gibi duygulu. Şiir sanat eedebiyat ve imge gücü yönünden o kadar kusursuz ve etkili ki; okul ders kitaplarına konulması, koşma şiir türünde şiir nasıl yazılıyor sorusuna cevaben ders olarak okutulacak cinsten. İzninizle yine şiir ve gönül sayfanızdan Çorum, Çorum'un yiğit insanlarına, Sevgili Anadolu'mun sıcak kanlı misafirperver insanlarına bir kez daha selam gönderiyorum. Beğenerek ve duygulu kaleminize saygı duyarak okuduğum bu güzel şiirinizi tam puanım ve beğeni ile favorilerim arasına ekliyorum. Kardeşimin şiir ve gönül sayfasına, tebrik ve başarı dileklerimi bırakıyorum.
Her şeyin sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olması dileklerimle sevgi ve saygılarımı sunuyorum efendim, lütfen kabul buyurunuz...
Sevgili Nuh Hocam; İstisnai bir şiir okumamıza vesile oldunuz Hiçbir zaman sevgi ve heyecanı eksik olmasın kalbinizden. Nice güzel eserlere inşaallah. Saygılarımla
feleğin yüze ne zaman güleceği belli olmuyor hocam bir bakmış sınız huzur kapılarını açmış sonuna kadar kutluyorum yüreğiniz var olsun saygılarımla her daim
Bir hançer misali saplanır sere
Vuslatı ummana çağlayan dere
Söyle ey kaderim, güler mi felek ?
Duygular karamsar ama şiir olarak çok güzel.
Her şey gönlünüzün istediği gibi olsun.
Kaleminiz var olsun.Saygılar