(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜLÜM(2) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜLÜM(2) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
fon olmaksızın kesinlikle okunaklı olmuş dizeleriniz.. lakin öfkeniz..... gülüm derken bile hissedilen bu öfke? niye gülün omuzlarına yüklenmek isteniyor ölümün eli olmak..
bir düşünün... insan sevdiğine kıyar mı? ki gülüm diyorsa ona...
"Kayboldum, Gözlerinin dehlizlerinde. Boğuldum, Sevda denizinde. İdam fermanım oldu aşkın"
Kanaatimce bu kısmı da yeterli olurdu anlamı verebilmesi için dizelerin. Ancak yanılıyor da olabilirim. Bu dizeleri okuyunca karşınızdaki insanın aşık olmasının sizi öldürdüğünü anlıyoruz. İlmek gerilmiş damar sıkışmış ve nefes alamıyorsunuz. Bence aşk insanın damarlarında gezdiği sürece mutlu olmalı. Çevrenizde aşık birisi varsa sizde mutlu olmaya çaba harcayınız. Belki şiirden anlaşılmıyor ama belki de sevdiğiniz kişi başkasına aşıktır ve bu nedenle ilmek boğazınızda gerildi onu da bilemiyorum ancak hayat her koşulda yaşamaya değer. Siz de onu unutup başkasına aşık olunuz. Sevgiler. Şiirinizi seçtiklerime ekleyeceğim. Beğendim.