İyilik senin özünde var Yardımsever birisin sen Sevgi saygı, şefkat yüklü Duygu dolu birisin sen!
Her insan sevgiye muhtaç Yalnızlık ilgiye muhtaç Sevgi başta altın bir taç Ruhu zengin birisin sen!
Gözün gönlün elden farklı Bilsem daha neler saklı Dil gönüldür diyen haklı Tatlı dilli birisin sen!
Ellerinde ne hüner var Sıcağı kâlbe siner yâr Acı şefkatle diner yâr Ne de güzel birisin sen?!
Sevdim dersem kızma bana Küsüp ceza yazma bana Yakışır al yazma sana Gelin yüzlü birisin sen?!
Şaban AKTAŞ 03.10.2017 -10.36
Fotoğraf: Şaban AKTAŞ
BİLEMEDİN BİLEMEDİN!
Ben seni çılgınca sevdim Sen beni bir deli bildin Yüzün çılgınlıktı senin Bilemedin bilemedin!
İmkânsız aşk deli eder Akıl almaz acı keder Seven yalnız nere gider Bilemedin bilemedin?!
Tatlı dillim gül yanaklım Aklımı tek sana taktım Küçücüktün ermez aklın Bilemedin bilemedin!
Bu ne sitem ne kırgınlık Ne korkudur ne yılgınlık Yüzün senin bir çılgınlık Bilemedin bilemedin!
Şaban AKTAŞ 03.10. 2017 -07.19
DAĞITMA GÜNÜ
Malum hafta sonu Dağıtma günü çocukların Torunlar geldi yine Üçü bir aradaydılar Güle oynaya gittiler; Ortalık darmadağın Neler var neler Bakın anlarsınız Oyuncaklar ne haldeler; Çocukları anlatmaya Yeter mi hiç kelimeler Nineler, dedeler anlar Çocuktular bir zamanlar!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İYİLİK GÜZELLİK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İYİLİK GÜZELLİK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.