Bizler yıkık edebiyatçılarız parası hiç olmamış bir şeyden anlamayan dili sadece delik deşik eden gözleri bozuk sırtı kambur bacası olmayan bir ev kadar kapalı yeni örülmüş bir saç kadar sık derdi hep Süleyman Efendi en son kurduğu tütün hayalinde bıyıkları sarı,alnında üç çizgi nitelikli bir adamdı oturduğu berjer ısınıyor onu görünce kahvemsi rengi,ağır yeşil perdeleri tavanda sallanan bir örümcek zorla götürülmüş gibi oraya Mazlume’nin Beyazıt Caminden ayrılışı kadar buruk sallanıyor ve Nihal’in odası kadar beyaz transparan odaların içinden geçerek gelmiş olmalı ayakları,sayamayacağı kadar çok örümcek onu korkutmadan günlük rutinini tamamladı buğdaylara sürünerek giden bir çocuk dalgın adaların zaferini taşıyan bir genç ve yorulmuş bir adam yeniden dikilmiş bir kadın kadar! o ise durdu boş bardağa bir süre bakıp bilmediğini düşündü ben de bilmem! bulunduğum bu duvarlar geceleri bir çelikten örgü bitmez yılların izi birer fotoğraf karesiyle gözükür üçüncü şahıslar burada ayrılıyor benden doğru mudur bilmem düşünmem de bunu hızla akarken duvarlarından arasında ince damarlara sarılı kum taneleri beni hatırlatan her şey gece ağırlaşıyor,bu yüksek dozda bir alkol etkisi değil biliyorum herkes bir kere öldürür hayatında geceleri hatırlar,geceleri bakarım kendime ikinci şahıslarda burada ayrılır benden içimizden nice gittiğini bilmeyenler dönmedi açıldıkları o denizlerden kolumu Ay’a kaldırsam bir dalga şu tarafta korkmuyor da değilim boğulmaktan doyulmamış arzularım boyumu geçmekte renk renk köpükler çıkar yüzer,yüzer,yüzer o karıncalı kalan masum ellerimizde.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tasvir edilemeyenler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tasvir edilemeyenler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Betimleme gücün,kelime birleşimlerin ve hayal dünyan oldukça iyi.Şiir nefes alır gibi ya da bir müzik parçası gibi yükselip yükselip duruldu.Bu da bir mesaj biliyorum hayatın bir noktası.Şiire çok iyi başlayıp çok iyi bitirmişsin.Bu tarz şairin iç dökümü gibi ne muhaseben varsa yapıyorsun ama yetmiyor değil mi ?
Gönül hoşluğuyla Kutlarım..
.......................................... Saygı ve Selamlar..