Dertlere düştüm de felek yüzünden Çok çektim hayatta, bitmez derdimden İş açtı felek de, benim başıma Çok çektim hayatta, bitmez derdimden.
Ne diyeyim sana felek ne diyeyim Ah felek. Ah. Ne desem bilmem ki ben sana. Sanki başkası yoktu, dert çektirecek Bütün dertleri sardın da sırtıma. İnlettin beni altında. Taşır mı taşımaz mı demedin. Taşıttırdın zorla bana.
Düşünmedin. Bunca yükü bu taşır’ mı demedin Ha bire ne bulduysan sardın sırtıma Al götür dedin. Dayanamaz bu, demedin Tüm dünya derdini, taşıttırdın bana.
Çıkma felek çıkma, daha karşıma Çıktıkça dert soktun, benim koynuma Verdiğin dertlerin, yetti canıma Çok çektim hayatta, bitmez derdimden.
Umut kalmadı bende Hayata küstüm senin yüzünden felek. Acımadın. Hayatın yükünü taşıttın bana. Taşıttın bana.
Ne zaman feleğin adı geçmişse Her gören gülmüştür, şaşkın halime Bırak felek beni, kendi halime, Çok çektim hayatta, senin yüzünden.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Felek şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Felek şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Candan Kutlarım...
………………………….. Saygı ve Selamlar..