sana,kırgın ve kızgın değilim haşa asla küskün de değilim ben seni ümitsizce sevmiştim gönlüm küskün,kalbim kırgın ümit ve hayalimi yıktığın için ömrümün gülü olmadığın için sevinç,huzur vermediğin için gülümü ona,yoldurduğun için güneş olup, doğmadığın için.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bu oldukca içten samimi bir itiraf gibi kaleme alınmış hüzün yüklü şiiri okuyupta ben duygulanmadım,hüzünlenmedim diyecek bir kişinin olabileceğini tahmin edemiyorum.Öylesinje içli,öylesine samimi sıcacık duygularla kaleme alınmış bir şiirdi okuduğum..Çok üzüldüm ama ne yazıkki kaderden öteye gidilmiyor değerli Üstadım..Emeğine kalemine sağlık kadim dostum.. Lütfen unutma hayat devam ettiği müddetce ayakta dimdik duymaya mecburuz..! Selam ve saygılarımla..
Çok kıymetli Arkadaşlarım,lutfedip de yaptığınız Yorumlarınız ve Beğenileriniz için çok çok Teşekkürler ederim.Allah Hepinizden Razı olsun,Hepinize Hayırlı Cumalar diliyorum,Dualarımla selamlarımla.
sana,kırgın ve kızgın değilim haşa asla küskün de değilim ben seni ümitsizce sevmiştim gönlüm küskün,kalbim kırgın ümit ve hayalimi yıktığın için ömrümün gülü olmadığın için sevinç,huzur vermediğin için gülümü ona,yoldurduğun için güneş olup, doğmadığın için gönül kaleminize sağlık şiirli geceler
Yoğun sitem duygusu altında ustalıkla kaleme alınmış bir şiir. Kalem gün geçtikçe ustalaşma yolunda mesafe alıyor.. Beğenerek ve duygulu kaleminize saygı duyarak okuduğum bu güzel şiirinizi tam puanım ve beğeni ile favorilerim arasına ekliyorum.
Tebrik ediyor başarınızın devamını diliyorum
Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun. Sevgi ve saygılarımla efendim. Dr. İrfan Yılmaz. BODRUM.
A.Kerim Hocam kısa ve öz vede hoş bir şiir olmuş. İfade tarzınız çok güzel sevgi aşk,ayrılık çok kullanılan temalar hangimiz geçmedik bu zamanlardan. şimdi buruk bir tadı kaldı dimağımız da . Onlarla avunuyoruz .Onlarla nostalji yapıyoruz. Gönlünüze sağlık. Allah'a emanet olun. Saygılarımla
Aşkın meali hep buruk bir tebessüm. Aşkın cefası belki de huzurun sefasını süremediğimizdendir. Kutluyorum üstadımı. Ömrünüz çok olsun kıymetli hocam. Selam ve dua ile...
sana,kırgın ve kızgın değilim haşa asla küskün de değilim ben seni ümitsizce sevmiştim gönlüm küskün,kalbim kırgın ümit ve hayalimi yıktığın için ömrümün gülü olmadığın için sevinç,huzur vermediğin için gülümü ona,yoldurduğun için güneş olup, doğmadığın için.
Yürğğiniz, kaleminiz susmasın hocam güzel dizeler olmuş selamlar....................
Lütfen unutma hayat devam ettiği müddetce ayakta dimdik duymaya mecburuz..!
Selam ve saygılarımla..