Bahara çok var Mor bir sükut karşılıyor beni bu gece Işığın hüzmelerinde geziniyorum Güz melodileri çalınan Bir şarkının gerisinde Hüzzam düşünceler içindeyim
Bahara susadı ağaçlar telaşlı bir tablo görünüyor coğrafyada Masmavi gözlü bir ülke burası Adaletin kol düğmeleri sökük Yazılıyor elbet Tarihin hatırası
Bahara kapatılmış kapılar Bitmeyen kış başlamış Dinmeyen fırtına Susmayan kar çınlamaları Koşuşuyor ölen ve hayatta olan herkes Kirlenmemiş zamanları çalmaya
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Lunapark Girişi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Lunapark Girişi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne güzel bir anlatım ve nostaljiyi yaşatan lunapark görüntüsü... Bayağı da değişmiş ben görmeyeli yıllar oldu tabi lunaparkı. Çocuk olsaydım şu an, vallahi de billahi de girmeye korkardım şimdi. Niye mi? Niye olacak, korku filminin fragmanı gibi ya kapının üstündeki tablo..
Palyaço mu korku filmi mi anlayamadım :)
Korku tüneli vardı Ankara'daki lunaparkta. Aklıma geldi de, bizler karanlık yerlerden aniden çıkan kuru iskelete bile gülerdik..
Şimdi değişmiş ya. Gülünecek şeylerden korkar olmuşuz.
şimdilerde her şey o kadar değişti ki artık herşey çocuklar bile bir radyasyon çağının bunaltılı korkuları içinde farkında olmadan yaşıyoruz teşekkürler anlamlı yorumunuza
Gönül dostu; Anlamlı ve güzel anlatımlı bir şiir olmuş... Çok çok Beğendim... İyi dileklerle Kutlarım… ...................................Saygı ve Selamlar.
Palyaço mu korku filmi mi anlayamadım :)
Korku tüneli vardı Ankara'daki lunaparkta. Aklıma geldi de, bizler karanlık yerlerden aniden çıkan kuru iskelete bile gülerdik..
Şimdi değişmiş ya. Gülünecek şeylerden korkar olmuşuz.
Sağlıcakla.