Gölgedeki çiçek meyveye durmaz Yüreğimi sen ısıtıyorsun Açar açmaz gözlerimi Sabah güneşi gibi ışıtıyorsun Gözlerinde gönül penceremi Eksilmesin ışığın Yoksa gecelerde sabaha dek Yıldızlar ile saçlarını tarar Seni arar bu yürek Deli dolu serseri âşığın...
Şunu da bil Ne zaman ki toprağı suyu Yetersiz kalır Can çekişir ise bir bitki Hemen çiçeğe durur!
Şiir yüreğin çiçeği Meyvesi, tohumu Işığını senden alan güzellik Ecel gelip almadan ruhumu Gözlerin gönlümün güneşi ey sevgili!..
Şaban AKTAŞ 14.09.2017 - 16.55
GÖZÜM AÇIK GİTMEDEN
Ölmeye herkes ölecek bir gün Gel gör ki ülkemi Bu haldeyken ölür isem Kesinlikle gözüm açık gider Yağmayı talanı Her türlü iğrenç yalanı gördüm!
Cumhuriyetin kurucusu Büyük önder Atatürk’ün Anıtını benzin döküp yaktılar Eserlerini yok ettiler Kitaplardan sildiler adını Ulusal bağımsızlığı Egemenliği yıktılar, Kurduğu fabrikalar KİT’ ler, bankalar ya kapatıldı Ya da yabancılara satıldı Hem de kelepir fiyatına, Üretici tarım, sanayi çökertildi Hayvancılığı da öldürdüler ATA’m kalk, bin hele bir atına!
Görelim düşman nasıl kaçar Ardına bakmadan toz duman Tanırsın ATA’m onları Çanakkale’den, Conkbayırı’ndan Afyonkarahisar, Kocatepe, Sakarya’dan, Dumlupınar’dan!
Düşman yine işbirlikçi Şeriatçı, sapık, bağnaz, yobaz "Su uyur, düşman uyumaz" İçerideki hain güçler Dışarıdakiler ile birleşti Şeriatçı İngiliz ajanı Sömürgeci piyoner Amerikan güçleri Ele geçirdiler tepe noktaları Göğsünü siper edip çarpıştığın Mevziler düşürüldü birer birer; Hangi uyku nasıl girsin gözüme, Ya gözüm açık kalır Ya ölüm vız gelir, tırıs gider!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SALKIMSAÇAK HÜZÜN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SALKIMSAÇAK HÜZÜN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.