Affet cicim affet beni Seni kırdığım için Seni üzdüğüm için Kızgınlığıma yenik düştüğüm için Sana her seferinde Aynı şeyleri yaşattığım için Seni kızdırdığım için Affet bu küçük yaramazını olurmu cicim
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CİCİMMM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
CİCİMMM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Benim cicim, Sen ne yaptın öyle, sana gönülden küsecek yoksa. Aman üzme, üzdüğün için sende üzülüyorsun senin üzülmene kıyamam,gönlüm razı olmaz. Şiirin güzel, yazan gönül ondan da güzel kutluyorum yüreğini,sevgiyi anlatan herşey güzeldir. bir işaret dahi olsa sevgini anlat. sevgisiz kalan gönül kararır, sev yaratılan herşeyi sev.çünkü ruhumuzun gıdası sevgidir. sevgiden yoksun olan ruh olamaz. sevdikçe ruhlar yücelir. Saygılar sunarım o küçücük sevgi dolu kalbine.
Affet cicim affet beni Seni kırdığım için Seni üzdüğüm için ===================== Kırmak çok kolaydır, ama gönül almak uğraştırır.. Gönlünüz kırılmasın kırmasın.Herşey hayeleriniz doğrultusunda gelişsin. Tebrikler Değerli Dost.. Çok güzeldi..
senin üzülmene kıyamam,gönlüm razı olmaz. Şiirin güzel, yazan gönül ondan da güzel kutluyorum yüreğini,sevgiyi anlatan herşey güzeldir. bir işaret dahi olsa sevgini anlat. sevgisiz kalan gönül kararır, sev yaratılan herşeyi sev.çünkü ruhumuzun gıdası sevgidir. sevgiden yoksun olan ruh olamaz. sevdikçe ruhlar yücelir. Saygılar sunarım o küçücük sevgi dolu kalbine.