Eylül yürekli olsa da, kimi güçlü kadınlar hayta sonbahar rüzgarlarının yüzlerindeki gülümsemeyi savurmasına izin vermezler. O gülüşler ki, taze, yemyeşil dallarına sadık ilkbahar yaprakları.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜZE İNAT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜZE İNAT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Karşına çıkan şiiri okumak, okunan şiiri beğenmek ve paylaşmak her şairin görevidir. Her şiir emek harcanarak duyguları ortaya çıkarmak çaba ister. Şairin emeğinin karşılığı alkıştır... .................................................. Saygı ve Selamlar..
var oluş sebebimiz hayatın her alanda anlamı kadınlar güzelleştirecek dünyayı... gülücükler eksik olmasın tüm dünya kadınlarının yüzlerinden... çok güzel dizeler gönülden kutladım saygıdeğer şairim selam saygı
Kadınlar hep gülümsemeli . İnsanlar gülümsemeyi onlardan öğrenmeli. Buna inat dense de kadınların karizması olmalı gülümsemek. Çok güzel bir şiir. Çağdaşlık ifadesi bu olmalı bence. Kutluyorum sizi.
Kadınları ele alsak da, insanlık gülümsesin diyelim biz yine de. Değerli yorumunuz için, saygılarımı ileterek çok teşekkür eder, güzel bir gece dilerim.
Her şiir emek harcanarak duyguları ortaya çıkarmak çaba ister.
Şairin emeğinin karşılığı alkıştır...
.................................................. Saygı ve Selamlar..