(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖZÜNÜZE DİZİNİZE DURSUN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖZÜNÜZE DİZİNİZE DURSUN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kısa ve öz... Bazen iki kelime yeter ahval'i anlatmaya. Bu şiir de öyle bir şey. Kısa ve öz,ama dünya var içinde. Kutlarım emeğinizi sevgi ve esenlik dileklerimle.
Dünya ne yapsın arkadaş dünyayı yaratan tertemiz olarak insana sunmuş. insan isterse dünyayı bir viran görür isterse dünya ne nimetlerle süslendiğini görür. beddua tadın de bir şiirdi kutlarım..
Bir çoğumuzun hayatlarımızda,mutlaka tattığı, hepimizin alışık olduğu bir duygu.. Adı;hayata dair karamsarlık,yarınları karanlık görme,ufukta hiç gözükmeyen umuta dair ışıksızlık..Ama değerli dost boşver aldırma,senin de bildiğin gibi doğanın kanunu.Bize ne münasip görüldüyse mutlaka onu yaşayacağız..Yüce Allah hepimiz için hayırlısını nasip etsin.. Kutluyorum emeğinizi, anlamı büyük güzel şiirinizi..
Takmamak lazım bazen boş vermek gerek Kısaca özetlemişsiniz gönlünüze hak edenler Girsin lüzumsuzlar boşa yer kaplıyorlar Saygılar selamlar Gönül dostu hocam
Kutlarım...
.......................................... Saygı ve Selamlar.